tovehager

Alla inlägg under september 2011

Av Tove Hager - 30 september 2011 14:58

bara tre prov kvar nu... Biologi provet gick bra, men so provet... det gick inte lika bra... musikprov och två matte prov kvar, hoppas på det bästa xD <3


Äntligen fredag förresten ... ;D

snart ska jag träffa ebba och tove <3


                                             

Av Tove Hager - 27 september 2011 15:25

JAG HITTADE DEN !! jippyy !! :D <3


Min mobil låg (av nån väldigt bra andledning...) i kylskåpet :/ 

lite kall nu bara ...   


                                                             


Av Tove Hager - 27 september 2011 15:14

Ohh, jag har vatt hemma i 10 minuter och jag har redan tappat bort min mobil...

STÖRIGT !!!! 


och jag måååste ha den inom 45 minuter för då ska jag sticka och träna mina, Toves och Ebbas små gymnaster. ;)


jag det är ju bara att börja leta...


see yaaa !


                                                    

                                                                                 

Av Tove Hager - 26 september 2011 19:23

Tjenixen !
Denna veckan (och lite av nästa) SUGER!!
Men det händer ändå lite kul grejer (det som står i rosa)


Måndag: Plugga....

Tisdag: NO-prov + Engelska glosor + Svenska redovisning... Träna de små/träna

Onsdag: Spanska glosor... samuel (min bror) fyller 8 år. träna

Torsdag: SO-prov Alice (min syrra) fyller 7 år.

Fredag: - 

Lördag: - Träna

Söndag: - Träna , Släktklalas (ska sälja skit mkt NewBody... hihi)

Måndag: Musik prov...

Tisdag: Träna de små/Träna

Onsdag: Träna

Torsdag: Matteprov Del A

Fredag: Matteprov Del B

...

(onsdag vecka 42: Spanska prov...träna)


Ja, så mitt schema nu i några veckor ser ut såhär; PLUGGA!!!

                                                                  

Av Tove Hager - 26 september 2011 15:20

Rolig fruktpaus...   


Ebba- Tove, du kan ha din banan i min väska. 

Tove- Jag har min banan i din väska va ??


Tove och Ebba ska dela på en melonbit, och Tove tar en tugga...


Ebba- Nej, ta inte HELA, vi ska ju DELA ! (för er som inte fattade, så var det roliga att det rimmade xd)


 ...och sen... 

Ebba- Nej, låt bli Toves meloner !! (och ni som inte fattade, behöver inte fatta)


                                                                         



 


Av Tove Hager - 24 september 2011 19:37

Idag var jag och Tove på stan ( vi skulle egentligen till väla, men vi pallade inte åka hela vägen dit, så vi stannade i stan xD ) Vi hade jätte roligt ! löv yah ;)

Tack för dagen Tove    


Nu borde jag läsa lite i biologiboken... men jag orkar inte...  <--- Jag !


                                                                                

Av Tove Hager - 23 september 2011 22:47

Hejhej, idag var Isa, Sara och Felicia här, och vi hade det BÄST !

Vi hyrde filmen "Flight 93" och den var jättebra. Och så köpte vi såklart massa godis!

                  


Och här kommer några finfina bilder   

 

Sara, Isa, Felicia :D




Felicia och Sara

            

Jag och Isa

                

Jag hade lite kul och fotade mobiler xD hihi <3   

     



Måste göras om tjejer ! :D <3          


                                                                                  



                                                                                           

Av Tove Hager - 23 september 2011 07:55

Yeey, då har man studiedag idag ! Men jag har lite grejer att göra...


               DAGENS SCHEMA:

  • Städa mitt rum
  • Duscha
  • Plugga Biologi (till provet på tisdag, 40 sidor...)
  • Spanska glosor (till onsdag)
  • Plugga SO (till provet på torsdag)
  • Städa på vinden
  • FILMKVÄLL ! Hemma hos mej, med Felicia, Sara och Isa !     

Ja , detta är vad jag ska göra idag, först massa tråkiga saker men sen i kväll kommer vi ha det bäst !                                                                                                                                                                                               

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22 23 24
25
26 27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards