tovehager

Alla inlägg under juni 2013

Av Tove Hager - 12 juni 2013 14:17

DET ÄR SOMMARLOV NUUUU BITCHEEES!!

Igår gick vi i skolan i typ tre timmar och städade och åt glass å sånt shit, och sen på kvällen var det skolavslutning i kyrkan. Asså fyfan , världens lääängsta och lökigaste timmen i mitt liv. 

Det var sjukt långtråkigt, och cpvarmt i kyrkan... 



Min avslutningsklänning'



Efter skolavslutningen stack jag ner till fria och käkade oxfilé på Sillen & Makrillen med pappa,

och sen kom typ alla i min klass dit å vi chillade litta på gröningen. 


I förrgår eller nått, så hade jag, Maja, Eric och Erik typ vattenkrig, med vattenballonger och sånt, då kände man verkligen att det var sommar !! :)

    

 Ja , det är en skål jag har på huvudet.



Sen imorse när jag vaknade käkade

jag frukost och njöt av den första

morgonen på sommarlovet,

sen stack jag ner i stan och

shoppade lite med min mormor ^.^

                                                          


Sen käkade vi lunch på Haket och ja, livet är ganska underbart ibland.



Och när livet inte kunde bli bättre kommer jag hem till min dator där första avsnittet av sista säsongen av Pretty Little Liars väntade på mig. SÅÅ JÄVLA BRA! Fyfan vad jag har saknat det!


        



Ja livet är bra ibland! Och på tal om det, PÅ SÖNDAG ÅKER JAG TILL LINGVALLEN PÅ GYMPA-KONFA-LÄGER!!!


Nu ska jag inte göra nånting, bara chillaaa för det är fkn SOMMMMMMARLOV!!!!!

   

Ha det bäst! :*

 

Av Tove Hager - 5 juni 2013 18:37

Jag ska bli mer aktiv på min blogg, jag ska bli mer aktiv på min blogg, jag ska bli mer aktiv på min blogg.

Okej, det räcker inte att jag skriver det hundra gånger, jag vet att jag suger på att blogga ändå..

Men jag ska försöka nu faktiskt ! 


jaja, nu kommer en "sammanfattning" på tiden som gått sen jag skrev sist, som vanligt ;)




Vi har typ lekt CSI i skolan med fingeravtryck och sånt !

           



Jag fick tandställning 10 maj...!

   




Vi har arrangerat en tävling, och vatt redskapsgubbar från 7-22 en hel helg.. Det var kul, men ganska jobbigt, ja kolla bilden..!

     




Jag har sett en liten räv springa över gatan, tjoho haha
 





Haft djupa samtal med Siri...
 



Serverat på nån grej på skolan'
 




Vi har varit på något läger med skolan och paddlat och bott i typ militärtält någonstans mitt i vildmarken, bland massa spindlar och kryp... usch

 

NOTERA: tältet långt bak i bakgrunden.

 



Tagit otroligt fula bilder med Maja, fast jag gillar dem ändå på något sätt!? Haha , dessa är egentligen inte alls ok att lägga ut, men jag var tvungen! HAHA njut'

           

Vi hade syslöjd, så om nån undrar vad vi har på huvudet så är det benavsluten på mina shorts..! haha cp



Ja, jag behöver inte sä något om denna

 




Jag har haft en underbar NO lektion där vi diskuterade två nya ord som vi kommit på. 


Kattsnigel: ett katthue med snigelskal och slemmiga kattben. Och svans!


Kattsingel: T.ex en singeltant som fyllt huset med katter.
 

©tovehagermajaolssoniblinfeldtericnordénmånslindqu

ist




Hittade en gammal bild på mig och Stein, fint hår där ! 

     




Vi har spelat beach handboll, venne hur det gick för oss men jag tyckte i alla fall att vi var bra ^.^

Fast någon typ tacklade mig på min käke och slog pisshårt på min tandställning.. Aj haha.

Sen var det nån annan tjej som fucking slet av mitt örhänge, och inget örhänge som helst utan mitt LÄK-ÖRHÄNGE i mitt nya hål! Och dem sitter skithårt liksom...


Aja , sen efter det spelade vi rugby med laget. Vi var faktiskt bra på det ! HAHAHA!

   




Ja, det va typ allt. Men jag ska faktiskt skriva lite mer regelbundet nu, eftersom det är så tråkigt att "sammanfatta" allt i efterhand liksom!

Men jag har inte haft tid, eftersom all tid som inte har gått åt till att sova, äta, träna eller plugga har jag spenderat på att kolla på serier... Asså jag blir så lätt beroende...


Det började med att jag såg om alla desperate housewives säsongerna från början, och sen efter det så bestämde jag mig för att jag inte skulle kolla på några serier, eftersom jag blev så fucking beroende...


Men nej , det slutade med att jag följde 5 stycken SAMTIDIGT!

Pretty Little Liars, Gossip Girl, 90210, Suburgatory och 112 Aina.


Okej , Pretty Little Liars såg jag ut ganska snabbt, för det var så in i helvetes spännande, och sista säsongen kommer ut om några DAGAR!! Gash..!! 


Nu ska jag sluta babbla, hejdå, ha det bra och sånt.

Btw, jag tänkte typ fixa min blogg lite och sånt, så kanske det blir liiiite roligare att skriva i alla fall..!


puss

 


Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards