tovehager

Alla inlägg under juli 2012

Av Tove Hager - 22 juli 2012 00:14

Ciao !
Här sitter man och chillar på ett hotell i Italien med världens bästa lag !
Efter ca 26 timmar i en buss kom vi äntligen fram :)

Vi tog ett kvällsdopp i havet, 26 grader!!
Och imorrn börjar hela tränings-shohejsan och det ska bli awesome!
Livet är bara för gott ibland!

Whääääää!!! VI ÄR I ITALIEN!!! Jag har inte fattat det!!!! Detta ska bli såå otroligt bäst! Aja , nu vill alla sova och sånt så jag måste släcka !
Puss hej :*

Av Tove Hager - 19 juli 2012 13:22

Nu sitter jag och Ebba på bussen påväg hem från väla.
Vi skulle bara handla det sista inför Italien och nu måste jag hem och packa!!
Jag suger på att packa ... Men nu måste jag verkligen bli klar..
ITALIEN!!!!!!!! :D
Puss hej :*
/ Tove och Ebba

Av Tove Hager - 19 juli 2012 08:02

Nu sitter vi i bilen påväg hem från Gbg, jag måste hem och packa till Italien!! Och jag är såå taggad!! Måste bara tagga av mig lite:
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN
ITALIEN


- Eftersom DU inte läste vartenda "ITALIEN" så märkte du inte att jag stavade fel på ett ord..

- Och nu gick du tillbaka och kollade igenom dom för att hitta felet...

- Nu skrattar/ler du för du känner dig dum för att jag vet exakt vad du gjorde!

~brist på saker att hitta på i bilen..~

ITALIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIEEEENNN!!!!!!!
Vet ni vad?
- Jag är taggad.

Hejdå nu ska jag sova !
Jag hann inte lägga ut bilderna igår, men dom komme så fort jag kommer hem :)) <----- dubbelhaka
Godnatt.

ITALIEEEEEEEEEEEEEEN!!! <3
Puss hej.

Av Tove Hager - 18 juli 2012 16:24

Hahaha, så gullig bild!

Vi var och shoppade lite innan idag, massa fina grejer faktiskt ;)
Det kommer bilder sen när vi kommer hem till vandrarhemmet igen , för just nu ska min syrra spela ...
Seee yaahh :*
/tovehager

Av Tove Hager - 17 juli 2012 11:58

Hahaha, göteborgare är bara för goa!
Vi gick förbi en affär där dom sålde "Kofotar"..? "Kofötter"?
Vad heter det? "Kofotisar"?
Aja , skit samma! Men där fanns iaf en kofot som hette 'Tove Kofot' xD
Haha , som jag skrattade!! ;')

Av Tove Hager - 17 juli 2012 07:49

Haha , imorse fick jag ett mejl där det stod:
- bloggplatsen appen finns nu för iPhone!
Yeeeyy!! Så jag skulle bara testa den lite nu , hejsvejs :)
/tovehager

Av Tove Hager - 15 juli 2012 21:27

Då sitter man på ett vandrarhem i Göteborg och...ehh... ja... vad gör jag här...?

Jag var tvungen att hänga med för att kolla på när min syrra spelar fotboll... 

Och det ska ju bli såå kul... 

Som tur är så finns ju Liseberg   

Och massa affärer, så jag får väl gå runt och shoppa i 4 dar! Inte helt fel asså

Å Ebba är ju i Göteborg nu så jag kanske ska träffa henne med :)


Jo , jag tror det inte var helt fel att följa med iaf   


Och sen på FREDAG ÅKER VI TILL ITALIEN!!!

Guuuud, jag längtar så mycket att jag håller på att dö!

(fast jag kan ju inte dö nu, då missar jag ju Italien...)


Okej , jag längtar så mycket att jag håller på att kissa på mig!!

(Euu, mysigt...)


Jag längtar så mycket att jag hoppar runt som en galning!

(haha... sant...faktiskt...)


-


Jag är såå trött på att vänta!

Vänta på att...

På att...

Att...:

"Bloggplatsen-appen" ska komma ut på appstore!

Idag stod det såhär:

  

Jaha, men när kommer den för iPhone då????

"Inom några dagar kommer även appen finnas på appstore för er som har iPhone/iPod/iPad"

Inom några dagar? okej , då kommer den väl egentligen "inom några månader" då...


-


Innan idag när vi stannade på en mack påväg hit, så gav jag min telefon till pappa innan jag skulle på toa...

Sen när jag kom ut jag ba:

Jag- *Känner i alla fickorna jag har* VAAR ÄR MIN TELEFON!? :O *panikanfall; springer runt och letar*

Pappa- Jag har den...

Jag- Oh, Gud! Tack och lov!!

(börjar jag få Doris-minne eller?)

 


Hejdå! :*

PS. Härifrån hör jag alla skrika, förmodligen dom som åker atmosfear :)

Vill så gärna åka den igen, har typ blivit beroende!!

Men det roliga var att i vanliga fritt fall och sånt så skriker man i typ 1 sekund och sen är man nere.

Men atmosfear var så högt upp så påväg ner så skrek man ett tag, sen fick man ta ett nytt andetag, och sen skrika igen!

Så jag hör alla ba:

- Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *andas* Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!! 

Jag fattar fortfarande inte att jag åkte den.. jag har ALLTID hatat fritt fall!!

Men efter att ha åkt atmosfear så har jag börjat tycka att det är kul...?

Kanske nån spärr i mitt huvud som försvunnit, eller en skruv som låssnat...?

Eller så har det fastnat nån bild på mitt öga, och det enda jag ser är atmosfear?

 

Nä gud, nu ska jag sluta va knäpp...!

Hejdå (på riktigt denne gången :*)

 


 




Av Tove Hager - 10 juli 2012 17:24


Hej , Hello , Hola , Hallo , Bonjour...


Nu kom jag inte på fler språk... (eller rättare sagt; nu orkar jag inte kolla fler språk på Google Translate..)


Jag är iallafall hemma nu! Och det är ganska skönt att vara hemma.

- "Borta Bra Men Hemma Bäst" -

 

Men vad fan ska man göra? Jag har verkligen brist på liv just nu! 


Sitter vid datorn och har gjort klart JNM filmen , och så dampar datorn när jag försöker lägga ut den så jag gör det om ett tag...

Men jag tänkte iaf börja lite på Grekland-filmen , men nej.. när jag ska överföra alla filmer från kameran kommer det upp sånna varningssaker hela tiden:

- "Det gör inte att överföra filmerna för du har inte tillräckligt med utrymme... bla bla bla... klicka på avbryt och radera filmer och bilder på datorn... Försök sedan igen..." 

Men vad mer ska jag ta bort? Har nästan rensat hela datorn nu och den bara fortsätter tjata...


aja , eftersom jag inte har nått liv idag så har jag suttit och kollat igenom massa sånna roliga bilder typ.

Känner mig ganska forever alone när jag läser nån sån bild och sitter och skrattar helt i min ensamhet , haha :)


Men gud, jag måste skriva om nått som hänt idag.. annars kommer ni ju tro att jag verkligen verkligen inte har nått liv..


...


Jo juste, mamma var och köpte en ny bil idag , haha. När vi kommit hem i söndags så startade inte vår bil... och vi var fast i Lund i några timmar... Så mamma ba: 

- "Ja då köper vi en ny bil NU så vi blir av med denna.."   

Och ja, idag (två dagar senare) var hon och köpte en ny bil bara sådär :P


Men nu ska jag sluta skriva för en gångs skull, och bjuda på några roliga bilder som jag sitter och skrattar åt..

 

 
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAHAH!!

GUUD SÅÅ KUL!! :D


Men en sak som hände precis (ojoj , det händer nått idag! WOOP WOOP) som jag skrattade ännu mer åt än "iPaid-bilden" och "wifi-bilden" var att min faster kom hem till oss för att ge min pappa hans födelsedagspresent (juste, pappa har ju fyllt år...) och så fick han världens coolaste sak:

 

 

HAHAHAH , såå jävla kul! 

men NU ska jag dela inlägget och återgå till sånna roliga bilder :)

Eller nä.. Ska försöka vara lite social   

 

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards