tovehager

Alla inlägg under februari 2012

Av Tove Hager - 26 februari 2012 18:12

Palla att sportlovet är slut nu typ, vi kom hem precis och imorrn är det ba att gå upp och till skolan...

NÄ, snälla jag pallar verkligen inte det .


kom precis hem från Sälen , har åkt så mycket snowboard och skidor så jag är helt slut, haha!!

och jag har inte kunnat smsa eller nått sånt på en hel vecka... men jag hade med telefonen...

jo, såhär var det: 


  • I bilen påväg dit så laddades min mobil ur..
  • När vi äntligen kommer fram så sätter jag i laddaren...
  • det står : 'SLÅ IN PIN-KOD'

  • Jag skriker: 'HELVETE!!!'

Klart som fan att jag inte ska komma ihåg den f*cking pin-koden... 

Så om jag inte svarat på ett tag så vet ni varför...


-Asså det är en sak jag inte fattar:

När jag skriver inlägg från mobilen, då trycks hela texten ihop och jag tror inte att nån pallar läsa det... 

Och jag kan inte lägga ut bilder ... det är ganska dåligt asså ! Men om nån vet så får ni gärna säga till mej hur man gör... haha <3 


chao <3

 

Av Tove Hager - 19 februari 2012 06:15

Ja då gick man upp 05.45 Vi ska sticka till Sälen (så fort bilen startar...) Men det verkar ta ett tag liksom :/ Jag har inte skrivit på ett tag... Fy skäms... Men vi åkte hemifrån i fredags och vi har typ 'mellan landat' i Jönköping ;)Och nu ska vi åka resten av vägen ... Igår var vi på 'a6' , ett shoppingcenter här nånstans, och jag köpte lite kläder . Vet inte hur man lägger in bilder här på bloggen via telefonen för annars kunde jag fotat det jag köpt ;)Nu bara babblar jag på , men jag skyller på att det är den enda sysselsättningen jag har nu när vi väntar :) och att det är såå tidigt ;)<33Ha det bra , och se till att era bilar fungerar för annars kan det bli lite problem när man ska åka nånstans t.ex till sälen :D// tovehager <33

Av Tove Hager - 12 februari 2012 16:27

Snälla hjälp mig med att komma på låtar till "Sri Lanka-filmen" !

Kommentera en låt du gillar , och så kanske den kommer med i filmen ;)


 


 


Tack !

 

Av Tove Hager - 10 februari 2012 17:00

Shu bre :)

JAG FYLLER ÅR IDAG!!! 

eller ja, inte riktigt än... om 3 minuter , om man ska vara petig...


haha, jag föddes klockan 17:03 , om ni inte varit så smarta och räknat ut det sjäva ! :)


Iaf, idag har varit en skit bra dag !! 

Jag vaknade på det underbaraste sättet man kan vakna på, "Vi gratulerar, vi gratulerar"

Sen cyklade vi till skolan, och det var faktiskt inte lika kallt som det brukar vara!


Första lektionen - Matte - Vi spelade nått spel och jobbade inte något alls! Chill!! :D


Sen - Datakunskap - Facebook-lektion ;) älskar den sortens lektioner :)<3


Sen - NO - vi gjorde sånna roliga labbar där det typ började brinna och sånt :)


Sen - Lunch - De ställde sig upp för att sjunga för mig, men då sa nån lärare till dom att sitta ner, så det blev ingen sång i matsalen inför alla... haha, tur! :D


Sen - Idrott - Skulle egentligen haft beep-test men det blev lite gymnastik och sånt istället :D


Sista lektionen - Språk (spanska) - de sjöng för mig på spanska och sen "pluggade" vi till provet (jag och Josefine satt mest och snackade) 


Sen var det dax att cykla hem , alla som snackat så mycket om att ägga mig typ fegade ur :D yees!!! Så jag cyklade hem, utan ägg i håret på min födelsedag ! Sköönt!! :D


Och det bästa av allt!! DET ÄR FREDAG ! :D


juste... Jag har fått lite saker också, en Björn Borg väska, lite kläder och pengar :)

Och så har jag släktkalas imorrn :D


 

   

Kände bara för att lägga ut några sommarbilder, för jag längtar till sommaren såååå mycket! :)<3


Ha det bäst :D

 

Av Tove Hager - 9 februari 2012 20:13

JAG FYLLER ÅR IMORRN!! 

Men jag önskar mej fortfarande inget! -.-


Jo, jag önskar av hela mitt hjärta att Ebba ska bli bra i sin axel!!! 

den har varit dum mot henne föööööör länge !!!  


Och en sak till som jag önskade mej, som gick i uppfyllelse igår...

ATT VI SKULLE KOMMA VIDARE I JNM ! :D


hejdå ;)<3

 





Av Tove Hager - 8 februari 2012 22:11

Idag var det JNM kval på GH! 

Ja , man kan ju inte säga att det gick bra precis... 


MEEEEEEEEN!!!! -----> VI KOM VIDARE ÄNDÅ!!!!  <--- (typ mej just nu...) 

så nu är det JNM - Final som står på schemat!! 


Ha det bäst...eh... (asch, jag kom inte på nått bra rim där..)<3

 

Av Tove Hager - 6 februari 2012 20:23

Filmen från Sri Lanka är fortfarande inte klar... -.-

men jag tänkte att jag kan lägga ut några bilder därifrån nu, typ som ett "smakprov" haha! :D 


 

 

 

 

 

 

 

 


Så nu lägger jag inte ut fler bilder, ni får vänta tills jag gjort klart filmen ! :P (om nån vill se dom då..)

haha, ha det fett :D

 

Av Tove Hager - 4 februari 2012 22:54

Jag har kommit på att jag fyller år om typ 6 dagar... Haha på fredag (den 10:de februari) då fyller jag 14 :)Och min högsta önskning är att NI SOM ÄR UTTAGNA I MIXEN TILL JNM KVALET SKA KÖRA ERT ALLRA BÄSTA OCH KOMMA TILL FINAL OCH SÅ ÖNSKAR JAG ATT JAG BLIR BRA I MITT BEN SÅ JAG KAN TÄVLA !!! (jag känner mig lite smått handikappad som har typ skadat mitt lår så jag kan knappt springa, om nån undrar...)Mest det jag ville säga ! Ha det bra allihopa, och ett tips: 'var inte så jävla egoistiska ! Tänk på andra än bara er själva hela tiden ! Och visst får man vara sur, men skyll inte på någon annan då' . / tovehager <3

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards