tovehager

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tove Hager - 31 oktober 2011 14:14

heej, asså den här lille cheyen är bara bäst asså !! 

 


så otroligt rolig och pinsam du e!! 
idag när jag satt vid min dator så hör jag ebba vid spegeln


Ebba- My name is Ebba! and your name is också ebba *pekar in i spegeln*
Jag- Ebba ? vad gör du ?
Ebba- Jag snackar med någon som är väldigt lik mej. 

Jag- Jo jag ser det...

Galna ebba :D<3

och när du sprang efter en i min klass och skrek: Du där framme!! stanna! ja du!! du som går i toves klass! :D
och jag ---> fick lite damp... men bara lite :D


                                                      


  

Av Tove Hager - 29 oktober 2011 19:38

nu precis när vi satt och åt kvällsmat så av nån anledning kommer vi in på vad vi önskar oss i julklapp. 

och så frågade jag mamma och pappa...


Jag- vet ni vad jag önskar mej?    (hyfsat uppenbart...iphone 4)

Mamma- Snälla föräldrar !

Jag- Men det har jag ju redan...   

Mamma- FJÄSKARE ! :)

Jag-   -.-

Av Tove Hager - 29 oktober 2011 15:19

Haajsvaajs ! :D

idag på träningen så skulle vi egentligen dansat fristående men det blev inte så .

Vi körde lite redskap istället och det gick väl ganska bra ;D


Visste ni en grej ? DET ÄR HÖSTLOV ! haha , jag har nt riktigt fattat det än <3

Men nu på höstlovet ska vi träna asmycke ! :D yeeyyy !! 22.5 timmar faktiskt ! :D (om Tove R räknat rätt då) <3

men nu ska jag typ sticka till väla :) 

 


en liten bild på de bästa (minus mej...)


ses ! <3


        

Av Tove Hager - 29 oktober 2011 09:11


Hejhej, jag ska snart cykla till träningen ... cykla... och jag är ganska förkyld så jag vet inte riktigt hur det kommer gå!? men iaf , jag har inget att skriva om nu men här kommer ett asroligt klipp (som ni säkert redan sett, men whatever)







                                                                                                                                

Av Tove Hager - 27 oktober 2011 14:52

Hejhej, jätte ledsen att jag nt har skrivit nått nu på typ en vecka... ;(


I söndags så tävlade vi ju som sagt och det gick dåligt fast ändå bra :D

Vi kom trea i både tumbling och trampett ,

men fristående var vi inte med på för vi är ju inte klara med det än :P

Vi hade kunnat köra allt lite bättre än vad vi gjorde, för vi hade några onödiga fall... ;/

Men denna tävlingen var bara en 'test tävling' till de andra tävlingarna U och J <3


asså det finns vissa månniskor här i världen som man gärna skulle gjort såhär till --->  

Men dom människorna pallar jag inte lägga ner tid på att skriva om <3

och så finns det ju dom människorna som man gillar lite extra mycket...  

MER SKRIVER JAG INTE OM DET ... 




see yaa <3


               

Av Tove Hager - 23 oktober 2011 10:53

idag bär det av till Ängelholm till Lingvallen :)

Vi ska tävla i Grencuperna idag , och vi ska vinna xD haha, nej jag vet inte vi får se, men vi ska iaf kötta och göra vårt allra bästa !




KOM IGEN NU TJEJER ! :D LYCKA TILL


Turnatöser :D   

                  

Av Tove Hager - 23 oktober 2011 00:00

KAN DU LÄSA DET HEMLIGA MEDDELANDE ??   


idag var Jag i skolAn och det var lika tråkiGt som vanligt,

det var Ärtsoppa till Lunch. vi hade Svenska, matte, hemkunsKap och idrott. Alla var inte i skolan, föR någon var sjuk och en var i Danmark. Imorgon har vi Geografi prov.      



kunde du läsa mitt lilla "hemliga meddelande" ? :D

                                                                  

Av Tove Hager - 20 oktober 2011 17:55

Herregud vad roligt med skolmat asså ! Denna gången liknade det kräk !

haha, kul att det alltid liknar nått , oftast typ bajs :/ <3
 

och en annan lite kul grej är att jag fick en sån där chokladkalender av min farmor precis , haha ! :D <33

Farmor - Men du är kanske för stor för sånt ? :P

Jag - nej då... men jag kan inte lova att det är nått kvar till jul asså   


Aja, här är iaf en bild på Den Äckliga Äpplekakan :P <333





 Hejsvejs :D <33

                     

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards