tovehager

Alla inlägg under april 2013

Av Tove Hager - 23 april 2013 21:07

OKEEEEEEEEEJ OKEEEEEJ , men vänta jag ska bara mosa ditt huvud !

Allvarligt talat nu asså.. Vår lärare kallade mig "sopa" idag..

Eller nä, jävla sopa rättare sagt!


Asså fyfan, ville mosa in hennes huvud mot en tegelvägg.

Så här gick det till:


- Vi skulle redovisa på NO-lektionen och jag var HELT klar med alltihopa. 

Jag skulle bara skriva ut min text och sen var jag fit for fight.

Men då funkar inte skolans skrivare.. Såklart...

Sen på lektionen säger vår lärare ba: 

 

Bitterfitta-lärare - "Ah , eh Tove du ska redovisa nu!"


Jag - "Men asså jag har inte min text eftersom det inte gick att skriva ut... Kan jag skriva ut den i ett annat klassrum eller nått?"

 

Bitterfitta-lärare - "Nä du skulle va klar tills idag!!!!!!!"

 

Jag - "Ja men tanken var att jag skulle skriva ut texten här i skolan.. Men det funka tydligen inte."


Bitterfitta-lärare - "Men då kunde du skrivit ut hemma!"


Jag - "Men ni kan inte kräva att jag ska ha en skrivare hemma?


Bitterfitta-lärare - "Jävla sopa"


OKEEEEEEEEEJ DET ÄR SÅ DU VILL HA DET !?!?!?!

fyfan asså..


Trodde att jag skulle bli av med min ilska genom att skriva lite.. Men nä.. jaebfbowöaPNFBEORHASÖCDkjbfwliksölc

Tydligen funka det inte.. Får prova en annan strategi.


Hejdå, jag ska gå och kasta ägg på en lampa.

Okej nä, det kommer nog inte funka..



Jag skiter i det och hoppar in i min "Pretty-Little-Liars--Bubbla".

Isolerad från omvärlden, puss hej :*



   





 




Av Tove Hager - 15 april 2013 21:26

då är det måndag igen.. 

och imorgon ska jag ha hemkunskapsprov...


Såhär går det att plugga till det..




piss hej !

 

Av Tove Hager - 8 april 2013 22:21

hej !!


Kokain, amfetamin, koffein, adrenalin, efedrin, kodein, morfin, erytropoetin, anabola steorider..

Ja, jag ska ha prov på doping och sånt imorgon.. 


OCH KAN JAG DET ? - nej.



finns för mycket som distraherar mig när jag ska plugga...






 


puss hej :*

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards