tovehager

Alla inlägg under mars 2014

Av Tove Hager - 1 mars 2014 12:31

Helt seriöst, näsblod är det värsta som finns.

När jag var liten fick jag näsblod minst en gång i veckan, och det blev tillslut till en vana..

"Ah, nu har jag inte haft näsblod på nästan en vecka, så det borde komma typ idag eller imorgon"

Det var nästan som att ha mens, förutom att jag fick det en gång VARJE VECKA.


Men nu har jag blivit "stor" har jag inte haft näsblod på jättelänge, men då och då kommer det...

Och när det väl gör det är det fan inte snålt.


Idag var jag iallafall på träningen och BAAAM så forsade det ut blod ur min näsa helt plötsligt... Det bara rann och rann i över en timme och det slutade med att jag fick ta en fkn tampong och trycka upp i näsan för pappret stoppade ingenting..


Det slutade aldrig och jag trodde jag skulle förblöda. Så mycket blod har jag nog aldrig sett på en gång och aldrig förr har jag haft såhääär mycket näsblod...


Jag fick fan i mej åka hem från träningen för det aldrig slutade och sen blev jag även helt yr efter att ha tappat så mycket blod...


Inne på toaletten där jag stod såg det ut som om någon hade blivit mördad, då det var blod uppstänkt på väggen och spegeln.. Usch, det var nått av det västa jag varit med om.. 


usch och fy

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards