tovehager

Alla inlägg under augusti 2012

Av Tove Hager - 31 augusti 2012 15:46

Det var helt sjukt idag när vi cyklade hem från skolan...
Oskar ramlade på cykelvägen och Henric hann inte stanna så han körde över honom ..

Och när vi står där och väntar på att dom ska resa sig så vi kan cykla igen kommer det nån random kille bakom oss på sin longboard , och såklart så ramlar han också... Hahaha , synd om han men det var faktiskt ganska kul! Hihi , fast ingen skadade sig tror jag ;)

Av Tove Hager - 27 augusti 2012 20:57

Som jag sa innan: "Busy dag!"
Först tog jag ju den där läskiga sprutan... Bara 2 kvar nu.. Usch , den gjorde jätteont :(

Sen chillade jag och Maja i stan ett tag innan jag skulle till frissan ;)
Så nu sitter jag på bussen påväg hem, med liite kortare och ganska mycket blondare hår ;)
Och det bästa med att klippa sig; varm choklad! (y)

Av Tove Hager - 27 augusti 2012 16:01

Tagga spruta (sån som typ alla tar) nu! Fast ne..
Sen stan med Maja, och sen frissan!
Busy eftermiddag !
Puss hej ;*

Av Tove Hager - 27 augusti 2012 15:00

Svaren på gåtorna från igår...  


- Vad får man om man klonar Kapten Krok?

En piratkopia

 

Vad kallas det när pensionärer är ute på promenad?

Antikrundan

 

Vad är det för en fråga som du aldrig kan svara "ja" på?
Sover du?

 

Var beställer datorn sin mat?
Från startmenyn

 

Varför ramlade flaskan omkull?
Den var full

 

Vilket djur lämnar in flest returburkar?

- Pantern

 

Vad är en groda utan ben?

- Hopplös...

 

HAHAHAHAH! så dålig humor jag har..

     

Av Tove Hager - 26 augusti 2012 15:20

Eftersom jag har så tråkigt just nu , så kommer här några tråkiga gåtor som jag hittade... 

 

 

 Vad får man om man klonar Kapten Krok?

 

 

Vad kallas det när pensionärer är ute på promenad?

 

 

Vad är det för en fråga som du aldrig kan svara "ja" på?
 

 

Var beställer datorn sin mat?
 

 

Varför ramlade flaskan omkull?
 

 

Vilket djur lämnar in flest returburkar?

 

 

Vad är en groda utan ben?

 

 

Klura ni på dessa, så kommer svaren imorgon :)

(haha , bara för att jag inte hade något att skriva om..)

 

 

Av Tove Hager - 25 augusti 2012 15:06

Jag insåg nyss en grej...

Lite läskigt...

Säkert många som inte tycker som jag...

Men...




Är inte ANDERS BREIVIK och ANDREW från Desperate Housewives JÄÄTTELIKA!?  


 

Är det bara jag som tycker det?

Tycker ni inte också att dom är läskigt lika ?

KOMMENTERA !


Puss hej :*

 





Av Tove Hager - 23 augusti 2012 21:07

kommer som vanligt inte på någon rubrik...


"Hur svårt ska det va?"

Ja du..? DET ÄÄÄR SVÅRT!

 

Men vafan , det är ju inte det som är det viktiga... Det viktiga är ju texten och bilderna ;)
Och på tal om bilder, i förra inlägget la jag ut en "YOLO" bild... Det var inte den jag skulle lägga ut egentligen... 

Haha , blev lite fel för jag var lite stressad... Skolan gör en stressad, du vet!

Så mitt råd:

- Gå inte i skolan...!  *2cool4school*


... jag kommer säkert få massa hat-brev och hemska hot från föräldrar vars barn hoppat av skolan nu ... :o


Så jag får väl kompensera med nått bra nurrå:

 - Gå i skolan och gör era läxor , ät mat och va snäll. - 


   


Aw , så gammal och otroligt gullig bild jag hittade på mina sötnosar! :*

Detta var inte igår... Tove & Ebba   


   ---


Idag slutade vi 10 över 1 så denna dagen var CHIIIILLL! 

(hihi , noterade nyss en grej: Jag skrev nyss "CHIIILLL(utropstecken)" och utropstecknet ser ut som ett "I" om man kollar snabbt.. så jag trodde att jag hade skrivit "chilli"   

HAHAHA , så tråkigt.


Aja , whatever.

Vi slutade som sagt 10 över 1 , och sen cyklade vi hem och så var jag hemma lagom till ett dubbelavsnitt av "How i met your mother"

 

Perfekt , enligt mig! Så det är det jag har gjort idag... Hängt framför Tv:n och ätit cupcakes... 

*host* fetto *host*


Men nu borde jag nog gå och göra nått vettigt av mitt liv.. 

(asch , jag loggar in på facebook istället.. får göra nått vettigt med mitt liv nån annan gång)


hejjdåå <33

(var bara tvungen att skriva "<33" för jag tycker det är så otroligt fult.. med en 3:a ser det helt ok ut (<3) men liksom: "<33" OMG , såå fult det är!! Det blir ju inte två hjärtan, (<3<3) det blir ju bara ett vanligt "<3" med en extra 3:a...

INTE FINT!

Och en annan grej: Om man t.ex skickar "<33333333" i ett sms till nån , då blir det blått och understruket (<333333333) som om det var ett telefonnummer... Ska man liksom ringa till massa hjärtan?


- "Hej du har kommit till Toves hjärta, hon kan inte svara just nu, spela in ditt meddelande efter tonen så ringer hon upp dig när hon har tid.. PIIIIIIIP"

 


Sorry borry , har sagt det förut men jag säger det igen:

Jag skriver helrandom saker när jag är trött... Så ursäkta för "flumminlägg" lite då och då..


Hejdå <333333333


 

Av Tove Hager - 23 augusti 2012 10:47

Första "riktiga" skoldagen idag...
Matteprov första lektionen... Detta börjar ju inte bra.. Jag minns inget!! :O

Tagga musik nu !
Puss :*

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards