tovehager

Alla inlägg under oktober 2011

Av Tove Hager - 19 oktober 2011 10:10

Du fattar inte hur dt känns för mej , du har kanske kul och skrattar åt detta men dt gör inte jag ! Jag tycker synd om *** också :/ som alla håller på ! Jag pallar nt mer! 



Asså det har typ inget med låten att göra xD <3

                                                              

Av Tove Hager - 14 oktober 2011 21:30

Cha cha ! :D <3

just nu är jag med tove och ebba ! :D
vi gör inte så mkt, jo ebba spelar på iPaden och Tove skickar random sms till mina kontakter på min telefon... :S <3



~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~  

Dagens Roliga Ord/Mening xD


     Fisk med orange´t skrovel  
(Felicias namn till sån där panerad fisk typ <3)


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Tove - Får jag stå på händer på din rygg ?
Jag - Ehm , jo visst !? *knak*

Ebba - Asså Tove, min rygg knäcker konstant nu, lyssna ! Knak, knak, knak... :) 
tss, mina älskade älsklingar ! :D <3
Pööösss på er   (haha, jag kör 'fjortis-style')

                                                             




Av Tove Hager - 10 oktober 2011 15:13

kom hem från skolan helt dyngsur... (ännu en gång...) D: <3
gillar inte detta asså ! Sveriges väder SUGER !


Tur att vi inte ska vara hemma 'hela' vintern , för det hade jag inte pallat...

man måste ju ha lite sol nån gång ibland, annars så kommer man (iaf jag...) att DÖÖ med stort D ! (och stort Ö)
men vi ska iaf Sri Lanka till jul ! yeeey :) <33


sitter här och pluggar till spanska provet som är nästnästa vecka och så såg jag ett rooooligt ord, så här kommer det!!!!!


~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Dagens roliga ord:   
crusigrama    



(som betyder 'korsord' på spanska)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


SÅÅ ROLIGT ! haha (är det bara jag som flabbar ihjäl mig?) XD <3




Men nu ska jag plugga spanska, och sånt tråkigt :( 

chao <3
                                              

 



Av Tove Hager - 9 oktober 2011 13:11

 Tja, jag har trååkigt... :(

Igår kunde jag inte träna för jag var sjuk, och idag ska jag nog inte träna heller :(


idag har jag mest suttit och kollat på tv... och redigerat massa bilder :p

kul liv jag har asså :D yeeyy <3

 
Vi ses :D <3 

                   



Av Tove Hager - 7 oktober 2011 18:41

om nån (som går på kubik) hittar ett minneskort på golvet eller nån annan stans på skolan så kan det vara mitt :/ hihi, jag har lixom tappat bort mitt... :D <3 

e man smart så e man ... :) <33


idag så var jag iallafall med isa, sara och felicia ;D 

vi hade jätte kul !! :D <3


ses ! :D <3                

                         

Av Tove Hager - 6 oktober 2011 14:04

för er efterblivna som inte fattat än så kan jag berätta senaste nytt.... :
- DET REGNAR PISSMYCKET !  


Och vi skulle ju cykla hem från skolan (som vanligt xD)

och vi blev inte dyngsura alls.. nänä , inte alls... :(  

JOO, det blev vi... 


om ni kollar längst ner på mina byxor så ser ni vilken färg dom har egentligen...   


Btw , vi hade matte prov idag :p och det var faktiskt ganska lätt, det gick bra :D

yeeyy, nu har vi bara andra delen kvar... *suck*   


                                                                     

Av Tove Hager - 4 oktober 2011 14:35

Tjenamos ! <3


Jag vet att jag inte skrivit på ett tag, men jag har lixom inte haft något att skriva om ... :) <3
Men iaf ;p 

Idag i skolan skulle vi orientera... det var tråkigt i början (när vi gjorde det själva...)
men sen fick vi "lite" hjälp av några andra och vi blev klara direkt och fick sticka hem ! <3 yeeeyy :D


btw, jag har blivit facerapad 2 gånger på 2 dagar !! det är rekord ju ! (borde nog hålla koll på min telefon lite mer..)
så om ni t.ex läser: 
- 'sitter på toa just nu, ploppar så det stänker om det. Kram'
eller...
- 'jag älskar bajs och jag är kär i en orm'

i min logg så är det inte jag som lagt ut det... haha :D <3  


                                                                                  

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards