tovehager

Alla inlägg under februari 2012

Av Tove Hager - 1 februari 2012 16:48

Har inte bloggat på ett tag... men jag får skärpa mej, haha :D är inte så bra på det har jag märkt.. kan ta ovanligt lång tid mellan inläggen... jag är inte sån som typ lägger ut 25 inlägg om dan och ba: 'Nu äter jag!!' och sen 'Nu har jag ätit, det var gott..' ! Man ba typ: Skaffa er ett liv... (inget illa menat mot er som gör så.. men jag stör mej på det pretty much...)


Idag så var vi och simmade på idrotten, det var faktiskt kul  

Och imorrn ska vi åka till Vallåsen med skolan :)

yeeey, det ska bli skitkul!! Funderar på att åka snowboard men jag tror det blir skidor :P

kommer åka snowboard i en hel vecka sen på sportlovet så det blir skidor nu ;)


Haha, det roliga är att jag egentligen inte har så mycket att skriva om... så jag bara skriver massa tråkiga grejer för att verka lite duktig... asså duktig på att blogga ;) (men det är jag som sagt inte...)


Jag ska snart träna och sånt, det är ju kval till JNM på onsdag!!!! Shit det är såå snart <3

Och en annan lite bra grej som händer nästa vecka.... JAG FYLLER ÅR :)

men jag önskar mej typ inget... det är lite tråkigt faktiskt... haha, jag har väl allt nu... HAHAH :) 


Och en liten hälsning till ni som busringde mig innan... haha, jag tror jag skrattar ihjäl mig åt att nån ringer på dolt nummer och säger 'Hej hopp gummisnopp' och sen lägger på :) kom ni inte på nått roligare ?? HAHA :D<3


Ingen bild idag... pallar inte... men sen när jag är klar med filmen från Sri Lanka så lägger jag ut den... och där är det mååånga bilder xD <3

Chao 

 


Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards