tovehager

Alla inlägg den 14 januari 2012

Av Tove Hager - 14 januari 2012 23:20

Hejhej , nu har jag kommit hem från Sri Lanka (elr ja , i torsdags) men jag har inte orkar blogga innan och jag kommer inte skriva jättemycket nu heller. Jag sparar det tills jag lägger ut bilderna :P <3Men vi hade det jättebra där och fint väder och allt sånt najsigt :)Idag var jag och tränade , och det gick väl sådär ... Har ju inte tränat på ganska länge , jo typ i poolen och sånt xD haha.Gud vad segt , jag kommer verkligen inte på nått att skriva om så detta inlägget känns ganska meningslöst ... Jag ville typ bara berätta att jag lever fortfarande och att jag bara vatt på semester och inte typ blivit kidnappad en nån ninja om ni trodde det ;)Men jag lägger ut bilder och sånt från Sri Lanka när jag har tid ... Har liksom fullt upp med att plugga till det där jobbiga kemiprovet som vi tvunget ska ha om 3 dagar :( buhu , asså typ nu efter lov och sånt så kan man väl börja lite mjukt och inte bara prov läxor prov läxor prov läxor prov läxor prov läxor prov läxor prov läxor prov läxor hela tiden !! :/ Hade JAG varit rektor så hade jag gjort så att man typ, de första dagarna efter ett lov hade bara kollat på film och haft överdrivet långa raster och sen slutat jätte tidigt ! Hade inte det vatt skönt ? Jag kanske ska bli rektor?! Nej nu börjar jag bli lite övertrött så jag spårar ur lite märker jag ... <3Godnatt. ❤

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards