tovehager

Direktlänk till inlägg 26 oktober 2012

Låångt inlägg på G !

Av Tove Hager - 26 oktober 2012 19:25

Eftersom jag inte skrivit på.. ehh.. sisådär 83 år.. så tänkte jag att det var dags nu igen..

Och eftersom jag har såå mycket att skriva om så kommer detta inlägget nog bli några kilometer långt !


Vart ska jag börja nurå ?

 - HÖÖSTLOV!! 

Det är höstlov nu ju! Det hade jag faktiskt inte tänkt på! Vad niiice!!° 

Så där ja, nu blev jag lite extra glad såhär en fredagkväll :)


Och jag tänkte ha ett "frågestunds-höstlov" , jo ni läste rätt: Frågestund #2 startar NUUU! 

Så fråga vafan ni vill, och jag svarar på det när jag har tid. 

Kommentera nuu!! Eller skicka en fråga ----> 


 ---


GISSA VART MIN MAMMA ÄR JUUST   NU?

Hon är i Stockholm på middag med kungen! 

Typ värsta bankett där alla har långklänning och håret uppsatt med massa klämmor och hårnålar !

(och nej, denna banketten är nog inte som den vi var på på JNM..)


     (JNM banketten)



Jag tror hon blir utkastad om hon ställer sig på bordet och sjunger och dansar till "Ai Se Eu Te Pego"..

Så hennes bankett kommer nog inte vara lika kul som vår.. Men hon får träffa kungen iaf! :P


  (Mammas bankett)



Å min mormor och morfar är här nu, så jag kommer sluta som en fet köttbulle när denna helgen är slut..


"Ska du inte ha en bulle? En bulle till? Kom igen , en bulle till orkar du! TOVE! DET ÄR FIKA! Jag har bakat muffins! Ska du inte ha en bit kladdkaka till? Och glöm inte grädde! Lite mer grädde ska du väl ha!?"

 


Så fet jag kommer bli ! Men jag älskar dig ändå mormor, även om du göder mig! :*


-- 


Och vad ska jag skriva om nuuuurååå !?

Jag lägger ut lite bilder från idag vettjaa!


Jag var i stan med Ebba, för vi skulle fota lite! Men det blev inte så mycket "fota" utan mest MC och Pistachia.. 

Men nåågra bilder har ja !


 

     

 

 


Aja , nu ska jag gå och kolla på X-Factor ! 


Ha det bra! Och glöm inte frågestunden, skriv frågor som kommentarer här på detta inlägget, eller skicka en fråga --->


Eller varför inte skicka frågor på kik, @tovehager


Eller underhåll mig på kik om ni inte har nått annat för er! @tovehager @tovehager @tovehager @tovehager


Puss , fråga på nu! 

 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Hager - 11 maj 2014 19:17

  Hej, tänkte bara lägga upp lite bilder ifrån London                                               ...

Av Tove Hager - 21 april 2014 23:28

Okej, bara för klockan är halv 12 och det är skola imorgon så ska jag ba göra ett jättesnabbt inlägg nu,  för jag får ångest för jag har en blogg som jag inte uppdaterar...   såååå nu kommer en ultrasnabb genomgång om vad jag haft för mig de se...

Av Tove Hager - 1 mars 2014 12:31

Helt seriöst, näsblod är det värsta som finns. När jag var liten fick jag näsblod minst en gång i veckan, och det blev tillslut till en vana.. "Ah, nu har jag inte haft näsblod på nästan en vecka, så det borde komma typ idag eller imorgon" Det ...

Av Tove Hager - 21 februari 2014 19:29


Omg omg omg omg omg jag har hittat en kille som är sjuuukligt lik Marshall i how i met your mother!! Han jobbade på en restaurang här i Österrike och jäääävlarrr vad lik han är. Shit asså, jag va nära att gå fram till han och fråga om en autograf...

Av Tove Hager - 18 februari 2014 16:58

Dåååååå är man i Österrike, och ja det är fett nice. Saknar dock lite saker hemma men bortsett från att jag längtar hem lite är livet på topp här. Vi har hyrt en minibuss som vi cruisar runt i och leker coola, haha nä men det är fett. Fast resan hit...

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards