tovehager

Alla inlägg den 5 november 2012

Av Tove Hager - 5 november 2012 21:03

Nu kommer svaren från frågestunden som jag hade under höstlovet.


Vilken är din favorit film? - Vet inte


Hur ofta brukar du raka benen? - när det behövs, haha x)


Vem är din förebild? - han som sjunger "elektropop" :3


Vem är din bästakompis? - ingen.. forevöör alone ! eski, jag vet inte .


Vad gillar du att göra ? - äta.


Vad heter ditt lag på gymnastik? - Helsingborgs Turn


Är du duktigt på gympa? - JA! nä.


Om du skulle beskriva din drömkille, hur skulle han vara ? - abercrombie & fitch modell

nä men; snäll , snygg , biff^^


Gillar du någon i klassen? - njaje..


Vem gillar du? - adsfkpålhgrtpdniuseknfmslömfölijbmiujhxctuyi


Vem är du kär i? - nanananananananannananananananananananan BATMAN !


Gillar du någon? - meeh..


Gillar du någon just nu? - .kanelbulle.


Favoritlåt? - "OPPAN GANGMAN STYLE, EYYY SEXY LADY; WOOP WOOP!"^^


Favoritgodis? - BOUNTY!!!

 

Ha det bra ! :*

 



Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards