tovehager

Alla inlägg den 12 mars 2012

Av Tove Hager - 12 mars 2012 20:59

Måndag igen...


Men idag slutade vi halv 12, så det var väl hyfsat okej :)

Och så tänkte jag igår kväll:

'men gud vad bra, då har jag gott om tid att plugga till matteprovet och kemiprovet, som är denna veckan'


men nu inser jag att klockan är halv 10 och jag har inte ens öppnat väskan...  


då blir det väl 'stress-plugg' dan innan då... det som jag hade tänkt undvika!

jaja, I have only myself to blame! 



Vill tillbaka...

SRI LANKA IN MY  


   

Av Tove Hager - 12 mars 2012 16:04

Oj, jag hade totalt glömt bort min lilla blogg... haha , nej men jag är bara sjukt dålig på att blogga och sånt...


Vi har varit på lingvallen på läger å och jag håller på med filmen därifrån... blir väl klar med den om sisådär tiotusen år kanske :P haha, nej men jag skyndar mej... 


Och på tal om filmer... Sri Lanka , den är klar och sånt men det går typ inte att lägga ut den på facebook... men det kommer gå snart!! Men så tänkte jag att jag kanske kunde lägga ut den här ist, och så fungerar det jättebra tills det står att videoklippet är för långt... och det störiga är att filmen är 47 SEKUNDER för lång!!!!! jävligt irriterande !


Nu måste jag gå , och jag lovar att bli bättre på att skriva.. (!)


'be yourself cuz the person you try to be is already taken' 


 

   

   

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards