tovehager

Alla inlägg den 31 maj 2012

Av Tove Hager - 31 maj 2012 21:13

Idag var vi och spelade brännboll och grillade med laget och sånt!

Det var skitkul (även om jag suger på brännboll..)


De i mitt lag bara: Skjut bollen snett åt sidorna för där står ingen!!

Men det är lugnt, jag behöver inte ens försöka skjuta snett..

Det lyckas jag liksom med ändå...

Ja då vet in vad jag suger på då: BRÄNNBOLL!!! xD




Aja , till en helt annan sak: 

Och innan jag skriver det så MÅSTE du Tove klicka på det röda krysset uppe i hörnan...   

Föör du fåår inte läsa detta!!!  













KLICKA PÅ KRYSSET TOVE!!!! 












Jo det är så här att hon har fyllt år :P

Och idag kom hennes lilla present från mig och Ebba på posten :D


Jag tänker inte skriva vad det är, för det får ni veta senare :P

Men i den här lilla lådan ligger det xD

   

Kanske inte världens störst paket, men jag lovar att det är VÄRLDENS FINASTE SAK inuti <3


Hejdå :*


(förresten innan jag stänger, kolla detta videoklippet! Fy fan vad jag skrattade!!!)


Fast det är bara roligt i början!! Men ändå, såå gullig unge! ;)

 
 

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards