tovehager

Direktlänk till inlägg 1 januari 2013

sammanfattning av 2012

Av Tove Hager - 1 januari 2013 23:15

Nu är det ju såhär, att 2012 är över..

Och därför tänkte jag sammanfatta detta året som gått nu i ett fint litet inlägg med massa bilder och skit. Enjoy :*


btw, copyright på alla mina bilder. SNO INTE!


   Först och främst var jag på Sri Lanka över nyår, och det var verkligen jättehärligt.

             



   Sen har jag fyllt år ju. Min födelsedag var på en fredag, och det var typ den bästa dagen i skolan, eftersom vi bara chillade hela dagen och knappt hade några vanliga lektioner. BARA FÖR ATT JAG FYLLDE ÅR! Ne jag skööja, jag minns inte riktigt varför.. 


  Vi kom vidare i kvalet till JNM i mix!! "åhhhhh WESTLIFE!" 

 



  Jag har lyckats med att baka cupcakes med twiinitovsi, för typ första gången i mitt liv! Alltid ska dom bli cp..

Men dessa såg både fina ut, OCH smakade asgott! 

 

   



  Vi har tävlat JC på fredagen den 13:onde.. "oturstävling" kan man lugnt kalla det.. Folk vrickade fötter, handleder, knän, nackar och axlar hit & dit, nån bröt benet, och typ ALLA failade totalt.. Jävla fredagen den trettonde.. 

Men vi kom i alla fall på första plats i mixen! (y)


  Vi har haft VÄLDIGT många "myskvällar" med laget, och sett den ena skräckfilmen efter den andra.. 

Efter Wrong Turn 4, kunde man inte sova på flera veckor.. Vi har käkat på Haket ett antal gånger, och varit på Valborgsfestivalen och åkt massa karuseller. Vi har spelat brännboll och grillat korv, och bakat och lagat mat tillsammans. Vi har haft det JÄTTEMYSIGT! #världensbästatjejer

 


   

 

  Jag har varit i Halmstad och tävlat i JNM finalen i mix. Bland de bästa helgerna i mitt liv!

Vi levererade på tävlingen och vi levererade på banketten! #minneförlivet

 

                     



  Vi har spelat Beach Handboll med skolan och kommit näst sist.. I alla fall min grupp.. "Kubikskolan 7A Röd".. Hahahha, så dåliga.. 


  Jag har varit på Liseberg med några kompisar, det var det roligaste på länge! Vi åkte till och med atmosfear! 

     



  Jag var i Grekland i somras. Orkar inte skriva så mycket om det, det får bli massa bilder.

                                   



  Hissat flaggor med Tove :)

 


  Och så har jag ju varit på träningsläger i ITALIEN med världens bästa lag! Det var verkligen det bästa med hela sommaren! Massa nya vänner och nya volter. Längtar så sjukt mycket tillbaka till Italien!


                             



  Jag har haft massa mysiga filmkvällar och fotodagar med kompisar. Älskar er alla :*

             

 

         

   



  Jag och twiinitovsi har visat våra "matlagnings-skills" i ett matlagningsprogram där vi gjorde vår egen korvstroganoff! ;)

 


  Dansat "Oompa Loompa-dansen" med Maja.

       


  Min blogg har haft 1 ÅRS JUBILEUM! wiiihoo ! :)

 


  Vi har gått "trams-luciatåg" på Västra Ramlösa, eftersom ingen av våra gymnaster kom på träningen..


  Jag har varit Lucia i vårt luciatåg på skolan.. Fått stearin i håret och hela huvet.. Inklusive i ögonfransarna och ögonbrynen.. Haha, usch.. Aldrig mer lucia..

    


  Jag och Maja har varit utelåsta från skolan..

 



   Jag har varit i Stockholm med världens bästa lag och tävlat U-cupen. Bott på särskola, och sett en av domarnas stolar braka ihop..

   


  Vi har tävlat i JSM i Växjö, och kommit till final! 

            



  Jag har gjort sån "julkalender" här på bloggen, med en film från varje dag ända till julafton.. Det var fan det jobbigaste jag gett mig in på.. Skönt att de 24 dagarna innan julafton är över! ;)

 



   Och sist men inte minst (eller i alla fall det sista som jag kommer ihåg av 2012..)

JAG HAR ÖVERLEVT JORDENS UNDERGÅNG!^^

   

 



Och här kommer massa random bilder från 2012:

                                                               


Ja, det 2012 det.. Känns som om det var igår.. 

HAHAHAHAH! det var 2012 igår..   



OMFG DETTA INLÄGGET HAR TATT 2 TIMMAR ATT SKRIVA!? :O

Jääävlar!! 


Aja , njut nu av alla finfina bilderna.. omg.. 2 fucking timmar.. 


Puss & hej ! ;*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Hager - 11 maj 2014 19:17

  Hej, tänkte bara lägga upp lite bilder ifrån London                                               ...

Av Tove Hager - 21 april 2014 23:28

Okej, bara för klockan är halv 12 och det är skola imorgon så ska jag ba göra ett jättesnabbt inlägg nu,  för jag får ångest för jag har en blogg som jag inte uppdaterar...   såååå nu kommer en ultrasnabb genomgång om vad jag haft för mig de se...

Av Tove Hager - 1 mars 2014 12:31

Helt seriöst, näsblod är det värsta som finns. När jag var liten fick jag näsblod minst en gång i veckan, och det blev tillslut till en vana.. "Ah, nu har jag inte haft näsblod på nästan en vecka, så det borde komma typ idag eller imorgon" Det ...

Av Tove Hager - 21 februari 2014 19:29


Omg omg omg omg omg jag har hittat en kille som är sjuuukligt lik Marshall i how i met your mother!! Han jobbade på en restaurang här i Österrike och jäääävlarrr vad lik han är. Shit asså, jag va nära att gå fram till han och fråga om en autograf...

Av Tove Hager - 18 februari 2014 16:58

Dåååååå är man i Österrike, och ja det är fett nice. Saknar dock lite saker hemma men bortsett från att jag längtar hem lite är livet på topp här. Vi har hyrt en minibuss som vi cruisar runt i och leker coola, haha nä men det är fett. Fast resan hit...

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards