tovehager

Direktlänk till inlägg 18 januari 2013

dance on roses.

Av Tove Hager - 18 januari 2013 18:56

 


HAHAHA , klart jag ska bli USAs nästa president... Nästa Obama å sånt jao..


-- 


Idag har jag i alla fall varit på emporia med Tove och Ebba. Megamys!


     

Tove "hälsar på" i mobilskåpen..~



Så efter skolan skulle jag snabbt som fan hem och käka nått och sen sticka o möta ebba och tove på knutan.

Men eftersom jag ALLTID failar när jag är stressar missade jag bussen pga av en liten olycka.. hah.



Lång och detaljerad historia:

Jag kom hem typ 14.27 och min buss gick 14.32

Så jag hade 5 minuter på mig att ta nått å äta och sen gå till busshållplatsen. 


- "Det hinner jag" , tänkte jag..


Jag sprang in och öppnade kylskåpet, diskuterade med mig själv ett tag vad jag skulle äta.

Och det slutade med att jag tog en sån där äcklig risifrutti.. 

 

Och sprang jag upp på mitt rum för att hämta mitt busskort och pengar..

Och DÅÅÅÅÅ..

Får jag en bild på snapchat från tove och ebba..

Jag tar fram telefonen för att kolla på bilden..

Min telefon glider ur min hand..

Jag fångar den..

Men jag vänder hela jävla risifruttin upp och ner..

..och häller ut all sån sylt på mina byxor..

WÄÄÄÄÄH   


Så jag blir tvungen att byta byxor..

Och sen springer jag till bussen..

Men jag missar den.. 

- jävla risifrutti-sylt -     




Kort och odetaljerad historia:

Jag spillde "risifrutti-sylt" på mina byxor och missade bussen.




Fint va..? 

 


HAHAH, jävla klant.


-- 


Vill ni veta en annan grej som jag hatar? Förutom "risifrutti-sylt" då..

Svaren jag ALLTID får från mamma på sms..


     


Bra ordförråd.. OK.


--


Ja , vad mer ska jag skriva.. 

Har ni nånsin insett hur efterbliven man varit, att ni bara vill ta en pistol och skjuta en kula genom hjärnan..?

Och inte bara insett hur efterbliven man varit..

Insett det för sent?

Det har jag..

  

~If you ever get a chance, take it. Don't wait. For it is maybe to late to regret it tomorrow.~




Så ja, mitt liv går som en dans på rosor.

 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Hager - 11 maj 2014 19:17

  Hej, tänkte bara lägga upp lite bilder ifrån London                                               ...

Av Tove Hager - 21 april 2014 23:28

Okej, bara för klockan är halv 12 och det är skola imorgon så ska jag ba göra ett jättesnabbt inlägg nu,  för jag får ångest för jag har en blogg som jag inte uppdaterar...   såååå nu kommer en ultrasnabb genomgång om vad jag haft för mig de se...

Av Tove Hager - 1 mars 2014 12:31

Helt seriöst, näsblod är det värsta som finns. När jag var liten fick jag näsblod minst en gång i veckan, och det blev tillslut till en vana.. "Ah, nu har jag inte haft näsblod på nästan en vecka, så det borde komma typ idag eller imorgon" Det ...

Av Tove Hager - 21 februari 2014 19:29


Omg omg omg omg omg jag har hittat en kille som är sjuuukligt lik Marshall i how i met your mother!! Han jobbade på en restaurang här i Österrike och jäääävlarrr vad lik han är. Shit asså, jag va nära att gå fram till han och fråga om en autograf...

Av Tove Hager - 18 februari 2014 16:58

Dåååååå är man i Österrike, och ja det är fett nice. Saknar dock lite saker hemma men bortsett från att jag längtar hem lite är livet på topp här. Vi har hyrt en minibuss som vi cruisar runt i och leker coola, haha nä men det är fett. Fast resan hit...

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards