tovehager

Alla inlägg den 2 november 2013

Av Tove Hager - 2 november 2013 21:32

NOVEEEEMBER

 


I torsdagskväll var jag och Maja lite väl rastlösa så vi tog tåget ut till Glumslöv..


     

Vi tänkte hälsa på Erik, men vi visste inte vart han bodde..

så vi improviserade och gick åt det hållet som kändes rätt (eller ja, det hållet där man inte fick regnet i ansiktet..)

   


En stund senare var vi vilse någonstans i glumslöv, och Stein fick komma och hämta oss..


 

Fåååååår, bäääääh bäääääh


Sen kidnappade vi en pumpa och gjorde världens bästa "pump-ansikte" på den

            

 


            



och sen, bara för att, så satte vi pumpan mitt på vägen och sprängde den'

..och det var den pumpan ja..

 


   

Hehehe


Ha en bra halloween å bla bla bla, pallar inte skriva mer  


 


Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards