tovehager

Alla inlägg den 12 juli 2013

Av Tove Hager - 12 juli 2013 18:33

Hej hopp!
Nu är jag tillbaks igen!
Yey.

Dags för uppdatering:

Jag har ju varit på lingvallen nu i 3 veckor på gympa-konfa-läger. Det var nått av det roligaste jag gjort, inte kyrkan då, men allt det andra!
Det kommer en film lite senare, men sålänge kommer det lite finfina bilder.

Vi firade även midsommar på lingvallen, med en väldigt fin midsommarstång...
Men vi käkade inte nån särskilt vanlig "midsommar-mat", utan vi beställde pizza istället!

Sen tog vi lite random bilder med "lag 24" , med självutlösare och skålar på huvudet. Problemet med att fota med självutlösare är ju dock att folk går förbi. (I detta fallet en liten tjej på sparkcykel)

Jag och Anna var även ute på en promenad för att "förbränna" våra feta chokladmuffins som vi köpte på Ica..
Slutade dock med att vi stannade nånstans helt öde och tog lite bilder.

Vi skulle ta en "stå-på-händer-bild", men lat som man är kör man på "stå-på-händer-bokstavligen".

En dag var vi också på utflykt nånstans i ängelholm, vi tänkte gå hela vägen in till Ängelholm men efter en halvtimme satte vi oss ner på marken och väntade på bussen istället.

Vi shoppade loss på hemmakväl & Ica, och jag drack nästan upp ett helt mjölkpaket helt själv... Mjölk är gott.

Jag kanske ska skriva något om kyrkan också.. Det var ju trots allt ett konfirmationsläger.

En dag skulle vi ha typ gudstjänst med ögonbindlar, det var ganska chill faktiskt, igen såg ju om man sov då!

Det var allt från lägret , men det kommer en film nångång i framtiden!
I alla fall efter jag varit i Turkiet!
Åker på måndag btw, wiiiieeehoo!

Köttbullar + sånna runda potatisbollar = perfa !

Jag och Tove skulle laga mat och jag kan ju säga såhär: det blev en ganska rund mat!

Sen måste jag bara berätta om min dag igår. En av de bästa dagarna på länge!

Jag, Maja Erik och Eric åkte ut med Eric's lilla båt för att åka vattenskidor, men det blåste för mycket så vi kunde inte det.
Synd men ändå lite tur för hade vi gjort det hade jag nog inte levt nu... Haha! Men istället åkte vi ut å badade i det super-duper-iskalla-vattnet bland fiskarna. Myspys, blubb blubb.

Sen stack vi till maxi å köpte en massa random shit som vi käkade till lunch...
Bra att jag varit på lingvallen i tre veckor och bara käkat onyttiga saker, då vi var på Ica ca två gånger om dan... Och kommer hem till att äta ett paket gifflar och hallon soda till lunch... Woooho här va man nyttig!

Det va allt, ha det bäst!
Puss hej!

[Bild]

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards