tovehager

Alla inlägg den 5 januari 2014

Av Tove Hager - 5 januari 2014 00:51

Wiieehooo, nu har jag varit vaken i 40 timmar, näääästan 2 dygn ahaha

Vi hade läger igår, eller inatt, eller asså igår natt, nä vafan blir det?

jaja, skitsamma vi hade läger i alla fall och jag, tove och elli som inte alls var trötta var uppe hela natten.

Vi körde lite gympa och lite styrka och var cp bla bla bla

pallar inte skriva för jag är fett trött, har ju varit vaken sen kl 8 i fredags...


Men nu ska jag i alla fall få sova och wooooow, mitt rum typ snurrar..?

okej nu borde jag verkligen sova innan jag snurrar huvudet av mig herregud. 


Btw, jag rekomenderar inte att inte sova på 40 timmar.

 

 

         

ja haha fråga oss inte vad vi hittade på inatt, men vi hittade lite saker och tove blev en mumie och jag blev han där med ficklampan i natten på museet, eller ja "han med ficklampan"... alltså huvudpersonen ahaha Ben Stiller.


Nä fyfan , nu ska jag sovaaaaa :*

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards