tovehager

Alla inlägg den 1 november 2011

Av Tove Hager - 1 november 2011 23:18

i morse när jag och min syrra (Nora heter hon, om det var nån som hade missat det...) skulle käka frukost så helt plötsligt slänger sig hon ner på marken och gör armhävningar...? skum typ man har te syster... :D<3
så jag frågade henne vrf hon började dagen men styrka..? och konversationen blev väl typ såhär:


Jag- Ja, armhävningar på morgonen... hyfsat normalt... VARFÖR ?? ;)
Nora- jag måste bli starkare !!!
Jag- Jaha okej... MEN VARFÖR ??? :)

Nora- För att jag ska få upp apelsinjuicen... korken sitter jättehårt!!
Jag- Jaja, men du ÄR ju normal... det hjälper nog med några armhävningar tror jag...!? ;D


                                        ----------------------------------------------------


jag gjorde den där fina linjen här precis ovanför för jag skulle byta ämne... haha , så man inte blandar ihop det med min galna syster som gör armhävningar för att kunna öppna en apelsinjuice... :D


VET NI, VET NI, VET NI, VET NI, VET NI !!? 

idag var det ghost whisperer (som jag inte har kollat på på skitlänge...) så jag blev överlycklig när jag såg att det gick idag! 

men jag ville ju inte kolla på det själv så jag tvingade min pappa (som ska upp tidigt imorrn för att han ska jobba) och Nora (som oxå ska upp tidigt för hon ska spela nån cup) att stanna uppe i bara en timme till och kolla på det ! och vet ni? jag lyckades övertala dom! så där satt vi och kollade på ghost whisperer och så sa pappa att han skulle gå och lägga sig och jag ba; NEJ DU GÅR INGEN STANNS INNAN DETTA PROGRAMMET ÄR SLUT!!! :D

och eftersom jag är så grymt bra på att övertala folk (måste va en gåva...) så fick jag han att stanna ! ;) 

fast den där 'gåvan' jag har att kunna övertala folk måste vara hyfsat ny isf för jag var verkligen SÄÄÄMST på det innan :P men aja saker och ting förändras ! ni kan kalla mej : "övertalaren" nej asså nu har jag spårat ur totalt...  jag börjar ble galen... kan bero på att jag är ganska trött...? om nån (som inte känner mej) läser detta så tror dom säkert att jag är lite störd... och galen kanske... men det är jag ju...? hahaha, men nu kan jag ta min 'gåva' och dra här ifrån (elr ja dela inlägget och logga ut...) så kan jag gå och övertala ...för jag var ju så bra på det... mamma och pappa om att köpa en iPhone 4 te mej! (har försökt med alla möjliga strategier men det är ganska svårt... så jag får väl ta hjälp av min nya gåva... haha , jag e knäpp...)

kanske ska lägga ut en bild oxå (så inlägget ser lite roligare ut, får ju piffa till det lite...) 

vi får se om jag hittar nån bra bild som passar till texten... :D


  

den där bilduppladdnings grejsimojs grejen verkade inte riktigt fungera så det blev en lite smiley ist. jag tyckte att den passade perfekt där , så den kan symbolisera att jag är ganska knäpp idag ... alltid...? :)<3


vi ses ! :D<3

         


Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards