tovehager

Alla inlägg den 28 november 2011

Av Tove Hager - 28 november 2011 18:40

tjenatjena!

kul att jag fick reda på igår att jag skulle till tandläkaren idag... 

så jag och mamma stack dit, och när jag kommer dit så frågar dom om jag har tappat tanden...?


Jag- eh, vilken tand ??

Tandläkare- Jo den som du skulle ha tappat tills idag

Jag- jaha... jag vet inte... kanske..?

Tandläkare- *kollar i min mun* nej där sitter den ju... okej, då drar vi ut den.


Ja, så jag drog ut en tand idag... helt utan förvarning... då har jag dragit ut 6 tänder sammanlagt... bara för min gamla tandläkare hade satt min tandställning (som jag hade innan) fel... så alla tänderna flyttades helt fel.. kul.. har typ inga tänder kvar snart... haha  


så jag var typ helt bedövad i halva munnen och det kändes jätte konstigt... jag kände verkligen ingenting!!! hade lite svårt att prata... och så fick jag ju inte äta nått heller så när jag va med Sara idag (för vi skulle göra en grej till skolan) så kurrade min mage jätte mycket hela tiden!! 

haha, men nu har jag äntligen fått äta *glad* :D<3


chao (varför älskar jag det ordet ??)     


 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21 22 23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards