tovehager

Direktlänk till inlägg 9 maj 2012

:(

Av Tove Hager - 9 maj 2012 22:05

Jag vet att allt jag kommer skriva i detta inlägget kommer jag ångra imorrn..

Men jag måste bara skriva av mig..

Ta åt er om ni känner för det xD


Vänner, ska finnas där för en, right??

- Än en gång, bli inte sura eller nått annat sånt för jag skriver inte till någon speciell utan ni som vill ta åt er, ta åt er..-

Jag kan bli irriterad, sur, arg och besviken på mig själv.. och jag kan gråta för jag är så jävla mesig..

Men egentligen gråter jag mest för att "vänner" inte bryr sig..

Jo , lite mitt fel också.. Jag kan bli sur på alla andra för jag är sur på mig själv.


Men hade någon stått bredvid mig och gråtit , är det KLART SOM FAN att jag hade tröstat den personen. 


Jag vet att det kanske inte är kul att trösta en person som inte är glad eller snäll tillbaka..

MEN , "vänner" är väl till för att trösta en i alla lägen??


Jaja, slut med surheten och det .

Ta åt er om ni vill men det är helt OK att strunta i det och bete sig som vanligt.

Jag ÄLSKAR er mina finaste vänner, men ibland kan man bli lite orolig om någon överhuvudtaget bryr sig om en. 

Säger heller inte att alla är sånna, ta åt er om ni vill.. men bli förfan inte sura på mig..

Jag vet att jag kommer ångra inlägget imorrn, men just nu kändes det rätt att få skriva av sig..


Godnatt och glöm inte frågestunden!! :D

 

Hejdå , fina människor

 

 
 
Ingen bild

Ebba

10 maj 2012 07:39

Tove , jag bryr mig om dig och jag kommer ALLTID att stå vid din sida !
Älskar dig min underbara bästis ❤❤

Tove Hager

10 maj 2012 14:24

Jag älskar dig Ebba!!
Och du behöver verkligen inte ta åt dig!!

Du är bäst :**

 
Saga

Saga

12 maj 2012 20:49

Vet oxå hur det känns med "vänner" som sviker och snackar bakom ryggen.
Men bli bara så himla förbannad och besviken.

Grejen med mig är bara att jag har väldigt lätt för att förlåta,
så jag råkar ut för samma sak om och om igen. (Hate it!)

http://www.sagaekstrom.blogspot.com

Tove Hager

12 maj 2012 23:31

Ja det är inte särskilt roligt..
Haha , ja det var ju synd att du råkar ut för samma sak hela tiden :/
Du är kanske för snäll ? :P

Hoppas det blir bättre för dig med dina vänner :)

Fin blogg du har :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Hager - 11 maj 2014 19:17

  Hej, tänkte bara lägga upp lite bilder ifrån London                                               ...

Av Tove Hager - 21 april 2014 23:28

Okej, bara för klockan är halv 12 och det är skola imorgon så ska jag ba göra ett jättesnabbt inlägg nu,  för jag får ångest för jag har en blogg som jag inte uppdaterar...   såååå nu kommer en ultrasnabb genomgång om vad jag haft för mig de se...

Av Tove Hager - 1 mars 2014 12:31

Helt seriöst, näsblod är det värsta som finns. När jag var liten fick jag näsblod minst en gång i veckan, och det blev tillslut till en vana.. "Ah, nu har jag inte haft näsblod på nästan en vecka, så det borde komma typ idag eller imorgon" Det ...

Av Tove Hager - 21 februari 2014 19:29


Omg omg omg omg omg jag har hittat en kille som är sjuuukligt lik Marshall i how i met your mother!! Han jobbade på en restaurang här i Österrike och jäääävlarrr vad lik han är. Shit asså, jag va nära att gå fram till han och fråga om en autograf...

Av Tove Hager - 18 februari 2014 16:58

Dåååååå är man i Österrike, och ja det är fett nice. Saknar dock lite saker hemma men bortsett från att jag längtar hem lite är livet på topp här. Vi har hyrt en minibuss som vi cruisar runt i och leker coola, haha nä men det är fett. Fast resan hit...

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards