tovehager

Direktlänk till inlägg 25 november 2012

JORDEN GÅR UNDER OM 26 DAGAR!

Av Tove Hager - 25 november 2012 20:30

Jaaag vet jaaag vet, jag har inte skrivit på två tusen år.. 


Och det säger jag inte bara för att det är sant..

Utan för jag är ledsen.. Jag SKA skärpa mig! HELT ALLVARLIGT DENNA GÅNGEN!


Jag har inte varit inne på min blogg på så länge att jag hade glömt bort mitt lösenord.. (y)


Ska jag kanske uppdatera er (som mot förmodan skulle bry sig..) om vad som hänt i mitt liv de senarst två tusen åren?

Jag har massa bilder som jag tänker lägga ut nu, kolla om ni har lust! Låt bli annars! :P


Okej, först och främst så har jag kollat sönder på denna reklamen:




Och det enda som finns i mitt huvud nuförtiden är: 

-JOKK, FRÅN VILDMARKEN AV ÄKTA BÄÄÄÄÄR!-

 


Sen har jag tagit min andra spruta , den där som alla tar ! AJJJJ!! 

 



-- 


Och jag har fått vårt klassfoto..!

 


Finaa klass ! (a)


-- 


Å vi har kollat på en jätterandom film i skolan.. Om homosexuella djur.. 




--- 



Och jag har varit på Ikea och sett lampor som ser ut som dammsugar-påsar.. 

 


Fina.. !


-- 


Vi har fått besök på skolan av "fågelrånaren" ! HAHAH , endast få som fattar...(å skrattar)^^

 



--


Jag har varit och shoppat på Emporia.

 




-- 


Gangster och sånt, som ställer cykeln emellan mopederna ..^^

 



--


Jag har träffat på två militärer, på typ en vecka.. 
 
En på väg hem från skolan..
 
Å en på MC.. ! 


-- 


Sen har jag utmanat ödet! YOLO! 


 



--


Och vi har varit i Stockholm och tävlat UC!

   



Och eftersom vi är så SÄÄR, fick vi bo på särskola.. ! HAHA.


   


Jag har ätit upp en choklad-kalender FÖÖRE JUL! BADASS! 


 


Och nu till höjdpunkten på tävlingen;

En domare vars stol brakade ihop precis innan vi skulle gå in och köra tumbling! 

Bilden tog jag typ 2 minuter innan det hände! HAHHAHAHAHAH! , stackare ändå!


 



Och sist men inte minst, jag och Maria satt vid domarbordet och fick känna på hur det var att vara domare! 

Haha , och vi snodde en lääsk.. Ojojojojojojojo , riktiga BAAAAADASS här ja..!


--



Och nu i helgen har jag vatt med Ebba! "Typical Tove & Ebba sleep-over" (paprika-chips och bastu)


 


Vi cyklade till ÖB och köpte paprika pringels..! SÅÅÅ GOTT! Tre-pack.. HAHA!! :P


 


Käkade oss feta på chips.. ! (y)


   


Och sen bastade vi såklart! :)


--


Och sen var sov jag hos Tove igår ! :)


   

Tove och hennes flätor!^^



--


Och allra sist: 

Vi körde McDonald´s Drive-In på vägen hem från träningen! 

Och fick en utskällning av personalen på MC:

- "Här har du din cheese-burgare, men nästa gång vill vi gärna att ni kommer in i butiken eftersom Drive-In endast är till för bilar."

 

Man vafan, min cykel är en bil biitch!

 

 


PUUSSS! :*

 




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Hager - 11 maj 2014 19:17

  Hej, tänkte bara lägga upp lite bilder ifrån London                                               ...

Av Tove Hager - 21 april 2014 23:28

Okej, bara för klockan är halv 12 och det är skola imorgon så ska jag ba göra ett jättesnabbt inlägg nu,  för jag får ångest för jag har en blogg som jag inte uppdaterar...   såååå nu kommer en ultrasnabb genomgång om vad jag haft för mig de se...

Av Tove Hager - 1 mars 2014 12:31

Helt seriöst, näsblod är det värsta som finns. När jag var liten fick jag näsblod minst en gång i veckan, och det blev tillslut till en vana.. "Ah, nu har jag inte haft näsblod på nästan en vecka, så det borde komma typ idag eller imorgon" Det ...

Av Tove Hager - 21 februari 2014 19:29


Omg omg omg omg omg jag har hittat en kille som är sjuuukligt lik Marshall i how i met your mother!! Han jobbade på en restaurang här i Österrike och jäääävlarrr vad lik han är. Shit asså, jag va nära att gå fram till han och fråga om en autograf...

Av Tove Hager - 18 februari 2014 16:58

Dåååååå är man i Österrike, och ja det är fett nice. Saknar dock lite saker hemma men bortsett från att jag längtar hem lite är livet på topp här. Vi har hyrt en minibuss som vi cruisar runt i och leker coola, haha nä men det är fett. Fast resan hit...

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards