tovehager

Direktlänk till inlägg 24 juli 2013

#hashtags på bloggen?

Av Tove Hager - 24 juli 2013 12:05




 

Jaså? Hashtags å sånt.

Först blir instagram nån wannabe-vine, med filmer, å sen blir bloggplatsen nån wannabe-instagram med hashtags å shit.

VAD HÄNDER MED VÄRLDEN? #omg #wannabeinstagram #swääääääg <-- nope, det passar inte in med hashtags på en blogg...


Whatever, jag kollade igenom lite gamla bilder som jag hade på min dator, och jag hittade massa underbara.

     


Nu till den stooora frågan!

VILKEN TID KOMMER PRETTY LITTLE LIARS AVSNITTEN UT PÅ SWEFILMER? 

De nya avsnitten kommer på onsdagar ju (vilket det är idaaaaaag)

MEN VILKEN TID?


Vissa säger vid 11, vissa vid 12, å vissa vid 14!?

Och nej, kl 11 eller 12 är det inte, eftersom jag har suttit å uppdaterat swefilmer enda sen kl 11 och avsnitt 7 har fortfarande inte kommit ut :(


Vänta, ska kolla igen.

- Nope, ingen lycka...

     



---

    

Aja, puss hej :*

     



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tove Hager - 11 maj 2014 19:17

  Hej, tänkte bara lägga upp lite bilder ifrån London                                               ...

Av Tove Hager - 21 april 2014 23:28

Okej, bara för klockan är halv 12 och det är skola imorgon så ska jag ba göra ett jättesnabbt inlägg nu,  för jag får ångest för jag har en blogg som jag inte uppdaterar...   såååå nu kommer en ultrasnabb genomgång om vad jag haft för mig de se...

Av Tove Hager - 1 mars 2014 12:31

Helt seriöst, näsblod är det värsta som finns. När jag var liten fick jag näsblod minst en gång i veckan, och det blev tillslut till en vana.. "Ah, nu har jag inte haft näsblod på nästan en vecka, så det borde komma typ idag eller imorgon" Det ...

Av Tove Hager - 21 februari 2014 19:29


Omg omg omg omg omg jag har hittat en kille som är sjuuukligt lik Marshall i how i met your mother!! Han jobbade på en restaurang här i Österrike och jäääävlarrr vad lik han är. Shit asså, jag va nära att gå fram till han och fråga om en autograf...

Av Tove Hager - 18 februari 2014 16:58

Dåååååå är man i Österrike, och ja det är fett nice. Saknar dock lite saker hemma men bortsett från att jag längtar hem lite är livet på topp här. Vi har hyrt en minibuss som vi cruisar runt i och leker coola, haha nä men det är fett. Fast resan hit...

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards