tovehager

Alla inlägg den 1 december 2011

Av Tove Hager - 1 december 2011 21:16

haaaj!! 

jag håller på att packa till i helgen då vi ska till Västerås och tävla JSM!!! :D

så jag har inte tid att skriva så mycket nu för jag måste packa klart.

Jag ska tävla i både mix och asså med tjejlaget :P

Så vi får hoppas på det bästa! hehe ;D<3

Ett lycka till kanske?? :D<3


Och förresten, igår var det sån fotografering till tidningen ju med alla grupperna.

jag tror att bilderna blev bra, men jag vet inte... ;P hopppas jag inte ser ut som ett mongo...


Och en grej till, Idag så fick jag en sån där smink kalender av mamma, en sån där när man får en grej varje dag ! :D<3 hihi , taaaack maammaaa! <333


Har precis hittat dubbelmadrassen som jag och Tove ska dela på, nu ska jag bara packa ner den så är allt klart! :D 


En bild på mej och EBBA!! som är påväg till Thailand nu! :D 
Ha det bäst Ebba ! Jag saknar dej redan :D<3333

Läs sötsosens blogg förresten :

www.ebbarongard.devote.se


 

Hejsvejs! :D<3

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards