tovehager

Alla inlägg den 25 december 2011

Av Tove Hager - 25 december 2011 21:35

Gissa vad jag fick i julklapp?? (har redan avslöjat det i rubriken...menmen...:P)

jo en svart iPhone 4s!!!!! ni fattar inte hur lycklig jag är!!! :D<33

och så fick jag massa annat, som typ kläder, smink, smycken ... och sånt men det är inte så intressant :)



 Bild som jag tatt (men nu borde vi ta en ny bild med min oxå!!! :D) tss<3


Allt är asbra just nu!! haha, men seriöst, det är faktiskt det! :D

Jag fick en iPhone 4s i julklapp, vi sticker till Sri Lanka i övermorgon och jag fyller faktiskt 14 år snart!!! (okej, 10:e februari men ändå ganska snart:P) <3


Btw, asså är det bara jag eller är Justin Biebers låt Mistletoe ganska bra!? haha, enda låten av han som jag tycker är hyfsad iaf, den är julig liksom :P<3

Gud vad längesen det var jag bloggade känns det som :P (igår..)
Men jag måste bara skriva lite vad som hänt :P haha, en ganska sjuk grej.. elr ja... iaf, när jag, Nora och min kusin Sandra bakade lussebullar för några dar sen så började det brinna!!! bara i ugnen men iaf! :P<3
Ohh, det var en sak till men jag har helt glömt vad det var -.- skit samma kommer kanske på det sen :)<333


Ha det bra allihopa! :D<3

   

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards