tovehager

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Tove Hager - 7 december 2011 17:18

hej, jag har inte så mycket tid för jag ska träna snart men jag har ju inte berättat hur det gick på tävlingen! :o 

Vi var ju i Västerås och tävlade JSM, och vi hade jätte roligt där men på tävlingen så hade vi lite otur så det gick inte så bra menmen, i mixen så kom vi iaf tvåa :D  

 

dessa fotona är några som en fotograf tagit på tävlingen. och den längst ner är jag när jag ska köra tzuka (ja då vet jag vad jag gör för min... ) jag ser helt wierd ut , men jag bjuder på denne bilden ändå för jag tyckte att den var lite cool :P<3


Nu sitter jag här och pluggar till SO-provet imorrn... men jag fastnar hela tiden vid bloggen eller faceook... -.-

irriterande... :P<3 


btw, DET ÄR SNART JULAFTON!! var bara tvungen att påpeka det... och för några dagar sen så SNÖADE DET!!!! 

aja, ha det bäst och köp fina julklappar till mej!! (haha, nej jag bara skojade!) <333


chaoo <3

   


Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards