tovehager

Alla inlägg den 5 mars 2013

Av Tove Hager - 5 mars 2013 21:57


vi hade kemiprov idag..

Det gick ändå hyfsat, med tanke på hur upptagen jag var med att göra annat igår när jag skulle plugga..


Asså jag suger på att plugga, eller i alla fall att koncentrera mig på att plugga.. 


Sånt här t.ex distraherar mig..



Hihi, sjukt underhållande faktiskt! 

Han liksom hoppar på studsimattan   


- Han? Vem har sagt att det är en "han"?????? KÖNSDISKRIMINERING!


Okej, okej, okej..: "Hen" hoppar på studsimattan..!

 

--

 


Asså omg.. Idag hände det världens äckligaste grej på hemkunskapen..

Det slutade i alla fall med att jag hade typ sagge över hela mig...


 


Nä, det var nån balndning av mjöl och vatten.. Men ändå..


Vi skulle reda (heter det så?) sån sås, och då skulle man blanda vatten och mjöl i en sånhär avlång liten burk.. 

Och sen skaka..

     


Och när då en kille i min klass skakade den misstolkades det ju gaanska mycket och bla bla bla..

Men seen.. Ni tror inte locket flyger av och den äckliga "mjöl+vatten" blandningen sprutade ut över allt och alla...

Fresch.. 


Så jag och hela vårt kök blev helt vitt och kladdigt och allt såg så jävla fel ut..

MISSTOLK PÅ HÖÖÖÖÖG NIVÅ...


 



Här har ni den... den äckliga "sagge-burken".. 



-- 



VET NI VILKEN DAG DET ÄR IDAG?????


tisdag.


.


Nej det äre inte, eller jo, det är tisdag, men det var inte deeet jag syftade på..

NÄ DET ÄR MIIIIIIN NAMNSDAG! och tove's ;)


Tove , Tova <--- namnsdagsbarn. Inte för att nån bryr sig..


Det firade vi i alla fall med supergoda cupcaaaaaakes å sånt mysigt (a)


   


-- 



Vet ni vad "höft" är på kroatiska? 


Inte? Checka detta..^^


 


Hahahahahah...!


-- 




Och checka denna smexiga bilden jag fixat då.. HAHAHAH, asså den tjejen asså..^^


 


Så pinsam.. hah..


Och för er som mot förmodan inte sett den filmen.. Here it is :



Bara det jag ville sä, puss hej leverpastej.

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards