tovehager

Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Tove Hager - 10 mars 2013 21:45

hEj wHaTs uP ?      


Ne , jag ska inte vara negativ.. Slänger in nått postivit nurå:

ROBIN VANN MELLOOOOOOO ! 

Shohooo, fast snygge-anton skulle vunnit asså..

ne men nu var jag negativ igen.. fy


--


Jag, tove, maja och anna var hos maja igår å kollade på melodifestivalen och vi hade det asssssmysigt, jajajaja, här är i alla fall några bilden och sånt;


   


Och anledningen till att den där hajen i Hitta Nemo är med i bilden är för att jag tycker att Robin påminner litegrann om han... Inget illa menat men liiiite lika är dom väl ?


 




Hehe.. när vi blev uttråkade tog vi varsin färgglad mugg och körde sån cup song !

Måste sä att vi ändå är ganska bra    

(även fast detta var den enda gången vi klarade det utan att faila totalt.. De 20 andra filmerna innehåller för mycket kaos..)



 

Ojj , den kom upp och ner..? och ljudet är efter..? aja what the hell´ 


Ganska imponerande måste ja sä , särskilt slutet..!   


--


Asså guuud.. Ni vet harlem shake..?

Hitta sjukaste...



Testa vettjäääää ! haha..


det var allt för mig, puss å kram skumbanan.

 
 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards