tovehager

Alla inlägg den 31 mars 2013

Av Tove Hager - 31 mars 2013 18:38

ja it´s been a long time.. 

men nu är jag tillbaks! 


DET ÄR PÅÅSKLOV! fast inte länge till.. 


Aja , kan sammanfatta påsklovet lite:

Har dock inte bilder på allt jag hittat på, men här är lite i alla fall.



Passande till påsken att hitta en död typ anka eller nått på stranden.. 


 


Jag har varit med Tove och fotat lite på vår favvo-foto-plats *


                                     



Jag och Maja skulle baka till "kakkalaset" som vi skulle ha med laget, och då sär Maja:


Maja - Jag är jättebra på att fånga! Kasta ett ägg till mig!!

 

Så nä Maja, du är inte bra på att fånga ägg..! 



       


Fina kakor huh?! "Liebeskind-kakor" kallade vi dom , hahah!


-- 


Sen skulle tog vi våra kakor och åkte hem till Agnes på kakkalas/pjyamasparty ! Hahah! Mysigaste'


     

   



Efter det kände man sig gaaaaanska tjock..! HAHAHA , men det var jättemysigt !! 


 


           


Typ påskkärringar eller nått ! 


-- 


När jag sedan skulle sova med mina favvisar skulle vi vara nyttiga och inte käka massa godis och sånt efter alla kakor som vi krängt..! FRUKTSALLAD!!


           


             


Sen bastade vi och hade ansiktsmask och sånt mysigt ! 

-- 


KINDERÄGG !!

 


Tänkte vara lite snäll och skicka en påskkram till halebop , men nänä..

 


Sen har jag vatt å tatt nyss pass och sånt.. 

       

gamla                         nya


hahahaha , fyfan.. 



och på tal om gamla bilder.. 


         


....


KAN DET INTE BLI SOMMAR NU!!!???!?!?!?!?!?!

 


Aja , nu var jag typ klar med mitt lilla inlägg..




VILL NI FRÅGA MIG NÅTT ?? GÅ IN PÅ:

 

http://ask.fm/tovehager


Svarar på ALLT ! fråga på nu ! 


 


Aja , hejdå ! 

 



 


Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards