tovehager

Alla inlägg den 3 augusti 2013

Av Tove Hager - 3 augusti 2013 21:11

Idag efter träningen (som gick sämst, eftersom min fot har fått ett eget liv och bestämt sig för att göra jätteont..)

så var jag hos Maja och hjälpte henne baka biskvier.

Här kommer en liten historia:


Tove och Maja gjorde en väldigt fin, rosa "biskvi-deg". :)

 

Sen efter att dom rosa biskvierna vatt i ugnen vart dem inte lika rosa längre. :(

 


Då gjorde Tove och Maja jättefina mönster med den där krämen. :)

 

Men när dom doppade dem i choklad syntes inte deras fina mönster längre. :(

 

Sen skulle Maja iväg och Tove fick en biskvi som hon försökte äta på vägen hem. :)

Problemet var bara att när hon körde ner för trottoarkanten råkade hon mosa hela kakan. :(

 

Gris som hon är försökte hon äta kakan ändå. :)

Men när hon kom hem var kakan HELT mosad i hennes hand. :(

 

Sen när Tove kommer hem och kollar sig i speglen har hon biskvi-choklad-bajs i hela ansiktet.

 

~The End~


(Och jag som undrade varför folk jag cyklade förbi kollade konstigt på mig...)

 


När jag sen kom hem skulle jag och Nora baka typ kladdkaka eller nått, men nä..

Det slutade såhär:




memento vivere :*

  

 

 

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards