tovehager

Alla inlägg den 4 augusti 2013

Av Tove Hager - 4 augusti 2013 18:59

Jag tror alla ni med tandställning kan relatera till detta inlägg.

Jag har suttit i bilen i 3 timmar nu. Första timmen ägnade jag åt att äta en nektarin.
Och de andra två timmarna ägnade jag åt att försöka få bort all nektarin som fastnat i tandställningen...

Sen sa pappa: "vill du ha ett äpple?"
Jag ba: "jag orkar inte..."

Vanligt folk (eller ja, sånna utan tandställning) fattar inte hur jobbigt det är att äta typ äpplen och sånt med tandställning.. ALLT FASTNAR!

Och duktigt som jag är så har jag glömt min "räddare i nöden" hemma.. Jag snackar om min "äppeldelare" såklart.

Det är seriöst den bästa uppfinningen någonsin!

Så ett råd till alla er med tandställning som inte äger en sånhär:
KÖP EN SÅN!
- den gör livet enklare ! ^.^

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards