tovehager

Alla inlägg den 5 augusti 2013

Av Tove Hager - 5 augusti 2013 21:26

Kolla in min gympasläkt! *host*

Gooo farmoooor! (: 



HAHHA, jag döör!

--


Ey btw, kolla detta molnet!

Min syrra ba: "Kolla, det ser ut som en liten gris och en elefant som är påväg mot varandra."

Och först jag ba (eftersom jag ALDRIG ser några jävla "figurer" i molnen: "Nej, klart det inte gör..."

Men sen när jag väl kollade så ba: "HOLY SHIT DET SER JU FAN UT SOM OM GRISEN OCH ELEFANTEN SKA KROCKA!!"


 

Fast den lilla grisen till vänster har dock inga bakben.. Men whatever'



Och nu när jag ändå håller på att skriva så kan jag lika bra lägga upp några bilder från idag.

Som jag kanske har sagt (nä det har jag inte sagt förresten) så är jag på Gotland nu.

Och idag har vi typ varit på standen hela dagen, ganska fin strand faktiskt, för att vara Sverige.


 


Här står min farmor och min pappa och testar några av pappas "sjukgymnast-övningar" typ, folk kollade ganska konstigt på dom när dom stod på alla fyra och lyfte en arm i taget åt sidan...


 


Sen käkade vi lunch, å det va MAJS i maten...!

Så halva standen var gul efter att jag suttit där... #majssmakarbajs


Aja, ha det bäst :*

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards