tovehager

Alla inlägg den 7 september 2012

Av Tove Hager - 7 september 2012 23:00


Det finns ju massa sånna "Ja/Nej-frågor" och sånt på facebook.

Där man svarar på frågor om andra och så kan man låsa upp svar om en själv..


Jag gjorde det tidigare idag (brist på liv) , och det var lite kul när det kom frågor om mig själv som jag skulle svara på..

HAHAHA ;)


 



 


 
Påminner jag om en psykiskt störd åsna? Kommentera vad ni tycker!   




Sen var det ju lite kul att låsa upp andra svar och sånt, det var mest tråkiga frågor, men en var ju lite speciell..

Tänker inte skriva vem det var som hade svarat detta, men tack..? HAHA, jag skrattade iallafall gaanska länge.. ;)

                                            
 ---



Och nu när jag ändå skriver kan jag lika bra lägga ut några fler bilder som ändå bara ligger och skräpar på min dator !


(är typ beroende av att 'screen-shotta' facebook fails och sånt..)





 <-- FAIL!

 

(Wow, 0 gånger BARA idag? Rekord..?)

 

      

              <-- FAIL! (filmkl'ii'pp)

 

 

 

 

 

Och en gång när jag skulle ladda upp en film.. Den ba: 11 timmar och 5 minuter kvar!

Nej tack , jag väntar INTE 11 timmar på en film...

 

 

Och sista grejen jag måste säga:
VADFAN HÄNDER MED FACEBOOK?

Det finns typ inga 'vanliga' personer kvar , det är bara sånna "Sveriges snyggaste" överallt..?

 

 

 

Och sen måste jag bara säga att det var lite kul i början med typ "The Typical Svensken" , men nu har det spårat ur totalt!

"The Typical Engla" , fyyyyfan vad respektlöst !


   ---
På tal om "The Typical Svensken" :

 



 


haha , så tråkigt.. FAST ÄNDÅ SÅÅÅÅ ROLIGT!!!!

 

Vet ni en grej?


DET ÄR KUL ATT SKRIVA MED STORA 
BOKSTÄVER!^^

 


SPECIELLT I ROSA!

 

NÄJAVEVASOÄCOOLARE!: REGNBÅG!

                    


Godnatt :*

 

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards