tovehager

Alla inlägg den 30 september 2012

Av Tove Hager - 30 september 2012 23:07

whoopis, glömde skriva innan idag..

Aja , häär kommer DAG 2 ! (inte för att nån bryr sej..)



Dag 1 - Konstigaste saken som jag druckit på senaste.

Dag 2 - Senaste personen jag kramade.

Dag 3 - Senaste ego-bilden.

Dag 4 - En barnslig film jag fortfarande ser på.

Dag 5 - Senaste smset jag fått.

Dag 6 - En rolig bild på Maja Olsson.

Dag 7 - Rolig låt.

Dag 8 - En bra låt.

Dag 9 - En rolig/random bild på mig när jag var liten

Dag 10 - Ett knasigt minne.

Dag 11 - Något jag ångrar.

Dag 12 - Något jag inte saknar.

Dag 13 - Någon jag gillar.

Dag 14 - Något som är sant.

Dag 15 - En hemlighet...

Dag 16 - En serie jag följer.

Dag 17 - Fjortisbild på mig och Maja.

Dag 18 - Något busigt jag gjort.

Dag 19 - Något jag har tagit sönder, och lagat.

Dag 20 - En misslyckad kaka.


Vet inte vem senaste personen jag kramade var, jag kramas så mycket att det är svårt att hålla koll liksom :P

Nä men det var väl nån på träningen, typ en "hej-kram" eller en "hejdå-kram" eller en "bra kört-kram" :)


Kramar är så härliga, allt blir bättre med en kram! Tänk på det!

Om man t.ex är sjuk -> "krya på dig-kram"

Om man är ledsen -> "allt ordnar sig-kram"

Om man träffar nån man inte träffat på länge -> "OMG så längsedan jag såg dig!-kram"

Om man ska hälsa på någon men inte vill vara för stel och räcka fram handen -> "hej-kram"

Om man ska säga hejdå, men inte bara vill vinka lite stelt som typ drottningen -> "hejdå-kram"


 
Här har vi ett exempel på hur en "Jag vill inte åka hem från Italien-kram" kan se ut.


Aja , godnatt :*


Puss och KRAM !!

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards