tovehager

Alla inlägg den 28 september 2012

Av Tove Hager - 28 september 2012 12:07

brist på insperation:

Vi kör på en sån "dag 1, dag 2..." sak igen! Det var ett tag sen nu ju ;)


Så nu ska jag och Maja komma på lite roliga saker:

(asså jag ska lägga upp en bild för varje dag på dessa sakerna)



Dag 1 - Konstigaste saken som jag druckit på senaste.

Dag 2 - Senaste personen jag kramade.

Dag 3 - Senaste ego-bilden.

Dag 4 - En barnslig film jag fortfarande ser på.

Dag 5 - Senaste smset jag fått.

Dag 6 - En rolig bild på Maja Olsson.

Dag 7 - Rolig låt.

Dag 8 - En bra låt.

Dag 9 - En rolig/random bild på mig när jag var liten

Dag 10 - Ett knasigt minne.

Dag 11 - Något jag ångrar.

Dag 12 - Något jag inte saknar.

Dag 13 - Någon jag gillar.

Dag 14 - Något som är sant.

Dag 15 - En hemlighet...

Dag 16 - En serie jag följer.

Dag 17 - Fjortisbild på mig och Maja.

Dag 18 - Något busigt jag gjort.

Dag 19 - Något jag har tagit sönder, och lagat.

Dag 20 - En misslyckad kaka.

(börjar med första dagen imorgon)



Och jag måste bara säga en sak som gör mig lite orolig..

Jag är, av nån konstig anledning, offret i Majas och Eriks tävling...

De ska spela biljard , och om Maja vinner så får hon färga hans hår..

Men om Erik vinner (vilket är typ självklart) så får de tillsammans färga mitt hår..? (med typ rosa spray-färg)

VARFÖÖÖR JAAAG !?


Kom igen nu maja! Jag tror på dig nu!!!

 

Av Tove Hager - 28 september 2012 11:26

Igå   r kollade jag och Maja på Hitta Nemo , världens bästa film!



 "Fortsätt simma, fortsätt simma, simma, simma, simma!"

                                                  
                            
 
- Doris


Vi hade det ganska mysigt, med kladdkaka och allt!   

 

Sen när vi skulle sova så fick jag knappt plats.. Och sen på morgonen säger hon att JAG tog all plats !?

Nehe du Maja, det gjorde ju du!



Nemo - PAPPA! PAPPA!!

Doris - Paaappa!! Vänta, är det min eller din pappa vi letar efter?

Nemo - Min.

Doris - Jaha... PAAPPA!!!


Och nu imorse gick vi och handlade bullar och nutella!    

STUDIEDAG för er som inte visste! ´Haha till alla er som är i skolan nu! ;)


Sen i eftermiddag ska min lillasyster ha kalas.. yeeyy, barnkalas.. Jag kommer seriöst får ett anfall !



 "Du fick ingen mat, nej du fick ingen mat, NEJ NEJ NEJ du fick ingen mat för du ska banta!"

                                                  
                                                  
             
- Doris


 

    

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards