tovehager

Alla inlägg den 11 september 2012

Av Tove Hager - 11 september 2012 23:11

Guud , vad fort det gått..

Tiden har sprungit iväg lika snabbt som en katt med eld på svansen,

lika snabbt som en mygga, 

lika snabbt som ett raket-flygplan,

lika snabbt som min cykel på väg hem från skolan,

lika snabbt som Usain Bolt springer 60 meter,

eller lika snabbt som jag när dom sa: - "Tove! Nu är det din tur att ta enskilt skolfoto!"

 


Det jag försöker komma fram till är att idag (11 september 2012) var det exakt 1 år sedan...

(och nej, jag kommer inte skriva något om World Trade Center)

Idag var det exakt ett år sedan jag skrev mitt första inlägg på min blogg!


Jag har alltså haft min blogg i EXAKT 1 år idag!

(och jag var lite efterbliven och kom inte på det förrän precis... annars skulle jag skrivit ett fint inlägg och sånt.)

Men nu får det bli ett kort litet panik-inlägg mitt i natten, om en halvtimme är det nämligen inte EXAKT 1 år sedan..

Utan 366 dagar.. Så jag måste lägga ut detta innan klockan 00.00 , för då är det liksom försent!


Sen tänkte jag göra nån 1 ÅRS JUBILEUM - skit imorgon, men det kommer isåfall då! 

För nu är det bara 26 minuter tills "1 års jubileumsdagen" är över..



Hej och hå , 

vad tiden kan gå!

Eftersom jag hade brist på fantasi började jag rimma,

oj , jag höll på att svimma!

nej , faktiskt inte alls..

Oh , jävla lögnhals!

Det var bara ett ganska dåligt nöd-rim,

SIMSALABIM!

Varför gör jag det här?

För jag är konstnär! (?)

Och jag gillar björnbär!

Fast inte vinbär, 

de smakar sådär...

När jag blir stor ska jag bli militär, 

eller öppna en egen klädaffär!

Varför inte en mataffär?

Nä jag ska bli en familjekär...

MILJONÄR!

med nackbesvär!

Nej jag ska bli en spektakulär..

mångmiljardär!

och sen kommer jag ha smygpremiär,

på min sångkarriär,

FÖR JAG SKA BLI.. POPULÄR!

Imorgon är det världspremiär, 

för min symaskinsaffär!

fyll bara i ett frågeformulär, 

och vipps, du är KÄR! 

 


Brist på liv och sånt .. 

Godnatt! OCH SE TILL OCH FIRA MIN BLOGG'S ETT ÅRS JUBILEUM NU! BARA 15 MINUTER KVAR! :P

 

 



 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards