tovehager

Alla inlägg den 6 april 2012

Av Tove Hager - 6 april 2012 20:01

hej hej , sitter här med Tove och äter oss feta på godis (påskgodis...) 

Inte för att det är nån större skillnad på vanligt godis och "påskgodis" :P

Samma med "Påskmust" det är säkert gammal "Julmust" fast med en ny etikett ba :/


Menmen , jag har typ flyttat hem till Tove :) ska bo här tills måndag :D


            

Men jag tänkte göra en sån där "Dag - foto" men ni vet typ "dag 1: en fin bild" 


okej , let's start :D


     (klicka på bilden för att göra den större)      

Dag 1- En bild på något du hatar 

Dag 2- En 'forever alone' bild

Dag 3- En bild du ritat

Dag 4- En bild på hur du tar dig till skolan

Dag 5- En bild på några av dina kompisar

Dag 6- En bild på något du saknar

Dag 7- En bild som sammanfattar ditt liv

Dag 8- Något du stör dig på

Dag 9- Ett djur du är rädd för 

Dag 10- En färgglad bild

Dag 11- En bild på något du längtar till

Dag 12- En bild på något du vill tillbaks till

Dag 13- Ett roligt djur som du stött på

Dag 14- En bild på något du gillar att äta

Dag 15- En bild på något du hatar att äta

Dag 16- En bild på en låt du inte hört på länge

Dag 17- En bild på dej när du var liten

Dag 18- En "teenagerpost" som stämmer in på dej

Dag 19- En bild på en bra film

Dag 20- En bild på en läskig film


  Hejdå :P

   

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards