tovehager

Alla inlägg den 13 april 2012

Av Tove Hager - 13 april 2012 22:34

Jag som trodde att min FREDAGEN-DEN-TRETTONDE--TUR skulle vara hela dan...


Nej , fel hade jag (som vanligt) <3

Det var ju förträning inför tävlingen idag. Och det gick väl ganska bra för mig :)


Men däremot inte för en annan tjej i mitt lag (nämner inga namn)

Hon skadade sig på första varvet på tumbling.. och fick åka till sjukhuset..

CP-fredagen den 13:onde..


Du som varit så taggad och allt, vi saknade dig jättemycket igår när du åkt!! Och om du läser detta så ska du veta att vi tycker så in i helvete synd om dig och vi ska tävla för DEJ imorrn!!! 

Krya på dej så ses vi imorgon!   


 


En fin liten solnedgångsbild från Sri Lanka , hotellrumsutsikten (y)

Bara för jag inte hittade nån annan bild <3


Ha det gott, och önska oss kanske "lycka till" imorrn :D

Hoppas ni inte haft för mycket otur idag ni heller :/

Skriv gärna en kommentar och berätta om Din Fredagen Den Trettonde ... <3




Av Tove Hager - 13 april 2012 15:50

Hej alla som lyckats hitta hit till min lilla blogg xD

För det är ju såå svårt.. Skriv in www.tovehager.bloggplatsen.se och tryck på enter..

Det är väääldigt svårt ju! 


Sååå GRATTIS till dej som läser detta just nu!! Du har hittat hit :P


Haha, förlåt... jag ska sluta vara störd nu ;)

Vi börjar om...


Heejj, kul att du tittade förbi (y)


Nej , asså helt seriöst.. Hur börjar man ett inlägg utan att det låter heeelt sick??


Cha cha bloggen , jag är fjortis och jag ska dra till stan nuråå! 


Nee, vi kör gamla tråkiga:


Hej . 


Idag är det fredagen den 13:onde.. Wiiiee , bara jag som INTE har otur idag?! :o

Jag har tur idag faktiskt , vi hade ju NO prov (läxförhör...) idag , och det gick faktiskt bra :D

FREDAGEN-DEN-TRETTONDE--TUR!!!


Jag hoppas iallafall att min Fredagen-den-trettonde-tur ska vara ända tills ikväll och imorrn!!

Föör; vi ska tävla imorgon och då måste vi ha tur ju!! Och det är förträning ikv , så ingen får skada sig då!! ;)


Okej, ska jag sluta babbla och lägga in "Dagens fucking bild" ?

Fast vem bryr sig om det egentligen...!? 

Haha, aja skitsamma jag lägger ut den iallafall :D <3



   

Ojsan , det blev  visst två bilder!! :P

Men jag kunde inte sammanfatta det på bara en bild ;)

Jag menar iaf att mitt liv består av : Gymnastik (fast nu låter jag som nått gymnastik-freak som inte har några vänner eller nått liv utanför gymnastiken..)


Och , JO , det har jag faktiskt (tro det eller ej..) Men checka min header , längst ner står väll mitt liv sammanfattat på 4 ord, om nån ville veta ;) <3


Dag 1- En bild på något du hatar
Dag 2- En 'forever alone' bild 

Dag 3- En bild du ritat
Dag 4- En bild på hur du tar dig till skolan
Dag 5- En bild på några av dina kompisar
Dag 6- En bild på något du saknar
Dag 7- En bild som sammanfattar ditt liv
Dag 8- Något du stör dig på
Dag 9- Ett djur du är rädd för
Dag 10- En färgglad bild
Dag 11- En bild på något du längtar till
Dag 12- En bild på något du vill tillbaks till
Dag 13- Ett roligt djur som du stött på
Dag 14- En bild på något du gillar att äta
Dag 15- En bild på något du hatar att äta
Dag 16- En bild på en låt du inte hört på länge
Dag 17- En bild på dej när du var liten
Dag 18- En "teenagerpost" som stämmer in på dej
Dag 19- En bild på en bra film
Dag 20- En bild på en läskig film



Oj , nej nu ska jag komma på ett coolt slut också.. (brist på fantasi idag??)

Okej , vi kör på fjortis-style..?


PÖÖÖÖSSSS!! :***


Naajjnaajj, det funkar ikke!!

Vi tar ett annat tror jag.. ehh... typ:


Hejdå?


nej det låter såå tråkigt , vi kör alternativ #1 :


PÖÖÖÖSSS ! :**

 




Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards