tovehager

Alla inlägg den 18 april 2012

Av Tove Hager - 18 april 2012 22:51

OMG! JUNIOR NORDISKA MÄSTERSKAPEN!!! 

Det är bara en dag kvar till vi åker...

Jag tror jag kommer döö!!


OKEJ MIXEN!! KÖTTA NU TURNATÖSER OCH TURNAPÅGAR!!

Visa vad vi går för! Visa vad Sverige går för!!


Tagga åka dit!!

Tagga förträning!!

Tagga defilering och invigningscermoni!!

Tagga tävling!!

Tagga banketten!!

TAGGGGGAA!!!

 

 

Så nu har jag dampat av mig lite!! Dagens bild:


Eller jag måste bara dampa lite till:

- Åhhhhhh WESTLIFE!! Åhhhh, Turn!!!!



Så dagens bild nu gott folk:



Dag 1- En bild på något du hatar
Dag 2- En 'forever alone' bild 

Dag 3- En bild du ritat
Dag 4- En bild på hur du tar dig till skolan
Dag 5- En bild på några av dina kompisar
Dag 6- En bild på något du saknar
Dag 7- En bild som sammanfattar ditt liv
Dag 8- Något du stör dig på
Dag 9- Ett djur du är rädd för
Dag 10- En färgglad bild
Dag 11- En bild på något du längtar till
Dag 12- En bild på något du vill tillbaks till
Dag 13- Ett roligt djur som du stött på
Dag 14- En bild på något du gillar att äta
Dag 15- En bild på något du hatar att äta
Dag 16- En bild på en låt du inte hört på länge
Dag 17- En bild på dej när du var liten
Dag 18- En "teenagerpost" som stämmer in på dej
Dag 19- En bild på en bra film
Dag 20- En bild på en läskig film'


Oh , Hjelmsjövik... Bring me back! <3

Det var det bästa "skol-lägret" ever!! :D


och på tal om skolan , vi hade ju studiedag idag och jag har i princip bara pluggat... 

Studiedagen levde upp till sitt namn.. Studiedag...

För vi har ju So prov imorrn , och denna veckan har jag verkligen inte kunnat fokusera på skolan för det har bara vatt JNM JNM JNM i mitt huvud!! Men det skiter jag i, jag skiter i om jag får dåligt på detta provet!

För det är JNM som gäller nu :D


Och sen har jag tränat också idag , sista träningen innan tävlingen!! Whää, taggggaaaa JNM!! :D

Okej nu ska jag inte dampa mer..

Hejsvejs <3

 


Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards