tovehager

Alla inlägg den 7 april 2012

Av Tove Hager - 7 april 2012 13:17

Hejhej , redan dag två :P


Innan jag lägger ut 'dagens bild' så måste jag bara skriva om en rolig sak som hände igår kväll. 

Jag och Tove satt på golvet och snackade. Tove kollar på sin hand och sen börjar hon skaka den hysteriskt:


Tove- Jag vet inte vad det var, men det rörde på sig!!!

 hahha ! :D <3


Jag har börjat på individuell gymnastik ! Nej, men idag på träningen kändes lite som om vi skulle tävla individuellt :P

Hihi , man strömmade igenom sina egna varv enskilt  


  

Dag 1- En bild på något du hatar
Dag 2- En 'forever alone' bild (asså typ vattendroppen till höger är lite alone :P)

Dag 3- En bild du ritat
Dag 4- En bild på hur du tar dig till skolan
Dag 5- En bild på några av dina kompisar
Dag 6- En bild på något du saknar
Dag 7- En bild som sammanfattar ditt liv
Dag 8- Något du stör dig på
Dag 9- Ett djur du är rädd för
Dag 10- En färgglad bild
Dag 11- En bild på något du längtar till
Dag 12- En bild på något du vill tillbaks till
Dag 13- Ett roligt djur som du stött på
Dag 14- En bild på något du gillar att äta
Dag 15- En bild på något du hatar att äta
Dag 16- En bild på en låt du inte hört på länge
Dag 17- En bild på dej när du var liten
Dag 18- En "teenagerpost" som stämmer in på dej
Dag 19- En bild på en bra film
Dag 20- En bild på en läskig film


  

HEJDÅ och ha det bra ! Phaha , det lät lite konstigt <3

Men snart ska jag o Tove gör v oss för vi ska nog på bio sen , kanske , med några fler :) 

 



Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20
21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
<<< April 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards