tovehager

Alla inlägg den 3 juni 2012

Av Tove Hager - 3 juni 2012 23:16

Varför har jag ALLTID så svårt att komma på rubriker?

Jag kan inte komma på någon rubrik till detta inlägget... Så jag skiter i det :P


Vet inte vad jag ska skriva om , men jag brukar komma på något (oftast)


Jaha , vad har hänt idag då??

- Jo , jag har faktiskt varit så duktig och satt på sånt skärmplast på min telefon!!

Och jag klarade det utan att få damp-ryck!! (brukar inte palla sånna jobbiga , pilliga saker...)

Inga bubblor och inget sånt skiit... herregud , så proud i am över myself :)


Nej asså vem fan bryr sig om mitt jävla iPhone-skyddsplast... 

Det var liksom bara det första jag kom och tänka på...


Annars idag har jag försökt vara duktig och städa lite på mitt rum... (alltid ett jävla bombnedslag..)

Men jag kom inte så långt.. Jag la alltihopa i min säng.. Och sen stack jag och tränade... Och nu pallar jag inte flytta allt.. Så jag ska sova in my soffa :) mysigt mysigt! <3


Nä , ingen bryr sig om det iheller... Men jag kom verkligen inte på något annat...


Godnatt , nu ska jag sova in my soffa ! :** 

Men hallå? Vafan leker jag? Typ engelskman.. eller vad??

Jag blandar in massa engelska ord hela tiden..

Som dom där 'typical sweden'-sakerna , eller vad dom heter :P

Sååå roliga!!

 


haha , nu sitter jag här och skrattar för mig själv..

    


godnatt ;)

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards