tovehager

Alla inlägg den 4 juni 2012

Av Tove Hager - 4 juni 2012 22:04

hahah, älskar att vår idrottslärare säger 'bitch handboll' ist för 'beach handboll'

- Var därför tvungen att 'döpa' detta inlägget till det ;)


Ja , imorrn ska vi då spela "Bitch Handboll" och det kommer gå   !!

Nej , nu ska vi tänka positivt! DET KOMMER GÅ    !!


(man kan ju alltid hoppas)


Jag spelar i typ Kubikskolan 7A Röd eller nått sånt :P

Så om ni ska möta oss.. Gör er beredda på TUFFT motstånd!!   


  <--- Kolla vem som tittade förbi! (jag är trött, därför jag skriver massa gojjja!!) 

Vi borde döpa han till nått!! Bert!! 


~ Vi döper dig i fadern, sonen och den heliga andens namn!! ~


 haha , jag är ju psykiskt störd jue... 


Aja , mu ska jag nog sova...


haha, märkte precis att det står 'mu'... Men jag vill inte ändra det till 'nu' för det låter så tråkigt..

Nu blev det lite inlevelse i meningen också, lite ko-känsla.. MUUU !


Och eftersom jag är så lat , så har jag inte flyttat alla sakerna från min säng än.. 

Funderar på att sova i min soffa inatt igen!!


Ja , det gör jag!! 

Godnatt, mu (MUUU) måste jag gå och lägga mig så jag är utvilad till 'Bitch Handbollen' imorrn!!


MUUUUUU :*

   
   

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards