tovehager

Alla inlägg den 19 juni 2012

Av Tove Hager - 19 juni 2012 21:40

Nu var det flera år sen jag skrev nått inlägg på bloggen..

Fast det är kanske inte så konstigt, för det är sommarlov och jag har vatt ute ganska mycket och sånt!  


Och om det är fint väder ska man faktiskt inte vara inomhus och läsa bloggar ;p

(För Sverige är ju känt för att ha VÄÄÄÄLDIGT FINT VÄDER...)

Fast vissa dagar har faktiskt varit helt OK !


Ja , vad ska jag skriva nurå?

På måndag ska jag till Liseberg med klassen (eller ja, de 7 som kunde då...)


Sen åker jag till Kos (ö i Grekland) på onsdag... Kanske ska börja packa?


Och nu i helgen ska vi till Jonstorp och fira midsommar ;)


Nu gjorde Zlatan precis mål mot Frankrike :P

Inte för att jag är sån "fotbollsfan" men det var ett riktigt snyggt mål!   


Vi ses! :* Ha ett bra sommarlov <3

 

fin bild från JNM , filmen kommer strax! Har bara haft lite problem med datorn och sånt :/ 

  

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards