tovehager

Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Tove Hager - 7 juni 2012 22:38

Usch, jag måste bara berätta om en grej jag hatar:

Sånna där typ- "klicka på denna länken och din facebook blir rosa"


Dum blondin (jag)- 'Åh , vad spännande! Måste testa!!'



Sen klickar man...



Baaamm, man får en hjärtattack!! 

Jag HATAR sånna jävla skrikande, läskiga ansikten!!


Aja, till nått helt annat. Jag och mamma var på IKEA idag och jag har beställt en ny soffa! 

Den är faktiskt jättefin, svart hörnsoffa :D

Och sen köpte jag en sån där "klädhäst" (klädställning) och lite sånt :D


Denna soffan kommer levereras till vårt hus imorrn :P

 

fast svart då :)


Hoppas ni tyckte den var fin , hehe ;)

Snart kommer Frågestunds-svaren, och snart kommer väl ett foto på mitt rum ;)


Sov gott, (och om ni vill undvika att dö i förtid av en hjärtattack så bör ni hålla er borta från mystiska länkar...)

Just saying it...


 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards