tovehager

Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Tove Hager - 5 juni 2012 20:46

VAD VAR DET JAG SA!?

'bitch handboll' idag.. Vi kom näst sist i vår grupp...


Yeey , men vi var duktiga ändå!! 

Det sa iaf vår lärare! (Usch vad lärarna ska ljuga då..)


Men det var roligt iallafall!

Vi fick kolla på när dom andra lagen spelade och fick sand i ögonen, blev nertrampade av andra lagen och annat sånt MYSIGT med beach handboll..


Ett av våra andra lag kom faktiskt till semifinal!! Så vi hade några från skolan som lyckades iaf :D

Stor applåd till er *klapp , klapp*


---


Juste , nu kom jag på varför jag började skriva mitt lilla inlägg ju!

Jo , jag ville bara berätta en lite rolig sak :P


Haha , jag har lagt högsta budet på ett foto på min morfar på tradera! 

Och jag typ leder, så jag får kanske fotot!!

Yeeyy , det är ett sånt asgamalt 'idolfoto' från när han var yngre och spelade fotboll!

Haha , jag och mamma hittade det på tradera och var bara tvungna att lägga ett bud!!


9 kr... hihi , såååå dyrt.. xD


 

Haha , vi får väl se om jag får det den 8:onde ;P

 

Presentation


Orkar inte "beskriva" mig själv. Vill ni veta vem jag är; Läs min blogg !

Fråga mig

61 besvarade frågor

Sök i bloggen

Följ mig på Instagram

Fråga mig på ask

Översätt bloggen

Gästbok

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Senaste inläggen

Arkiv

Blogkeen

tovehager

Ovido - Quiz & Flashcards